Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vaan paha mieli... 😞

Vierailija
26.06.2026 |

Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vaan paha mieli, kun se tyrkyttää vain koko ajan niitä vastenmielisiä toinen toistaan rumempia lihavia äm,miä 😞 Erittäin harvoin tulee vastaan omaa tasoani vastaavia naisia, ja silloinkin sormi ehtii olla nopeampi kuin hoksottimet, kun ehdin nekin epähuomiossa pyyhkäistä vasemmalle, ja jo heti seuraavaksi se taas tyrkyttää näitä lihavia äm,miä 😞

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennytkään, koska arvasin tuon kyllä.

Vierailija
2/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tasokas mies olet Tinderissä?

Vierailija
4/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita asetuksiisi tarkemmat hakukriteerit, idiootti. Äläkä tykkää kaikista naisista.

Vierailija
5/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on muutamassa vuodessa mennyt pilalle ja se on nykyään vain joku ongelmajätteiden loppusijoituspaikka. Ulkomailla kyllä olisi kauniita ja kivoja naisia, mutta ne on niin kaukana. Pari kertaa olen sieltä saanut houkuteltua ulkomaalaisen naisen Suomeen ja hakenut lentokentältä.

Vierailija
6/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.

Yhteen tuollaiseen kerran sorruin, kun olin rimaa laskenut. Ei olisi kannattanut, monta vuotta kiusasi vielä perään.

Vierailija
7/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy pois vain. Tasosi ei riitä kauniisiin. He ovat minun kimpussa. Aahhh kuinka nautin olla suosittu. M40

Vierailija
8/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysy pois vain. Tasosi ei riitä kauniisiin. He ovat minun kimpussa. Aahhh kuinka nautin olla suosittu. M40

sellaiset incelin päiväunet

Vierailija
9/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se vellova läskikriisi teettää.

Vierailija
10/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä niillä on vielä alkoholiongelma kaupan päälle.

Vierailija
11/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: n ongelma: läskit ja rumat naiset piinaavat ja vaanivat häntä joka puolella. 

Hyökkäävätkö kaupungilla kimppuusi? Kaupassa? 

Vierailija
12/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄäääääÖöööööWaääääää. Miksi en saa MisdiPillua Tinderistä??????? Miksiiiiii???? Mulla on oikeus saada MisdiPillu!!!!!

Ap

Vierailija
13/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T äm mä

Vierailija
14/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteen tuollaiseen kerran sorruin, kun olin rimaa laskenut. Ei olisi kannattanut, monta vuotta kiusasi vielä perään.

roikkuvat kuin purkka tukassa. Ei niistä pääse irti ilman virkavaltaa. Kannattaa kääntyä pois kun näkee livenä niin ettei tapaa lainkaan.

Vierailija
15/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: n ongelma: läskit ja rumat naiset piinaavat ja vaanivat häntä joka puolella. 

Hyökkäävätkö kaupungilla kimppuusi? Kaupassa? 

Jos otat kehopositiiviselta sipsipussin pois, tai nappaat kaupasta sen viimeisen kausiherkun, niin kyllä hyökkää. Semmoinen massiivinen sumopainijatar käy kimppuusi. Jos kerrostalossa valitat yläkerrasta kuuluvasta jyskeestä ja mäiskeestä, niin siellä asuva sumopainijatar tulee nyrkeillään takomaan oveasi ja huutaa ja mesoaa.

ap

Vierailija
16/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä näille Alhaisen Tason Miehille ei kannata antaa mitään ja missään, koska saat pahimmassa tapauksessa stalkkerin perääsi vuosikausiksi. 

Vierailija
17/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se vässykkä luuserin elämä. Jätä Tinder meille tosimiehille ja nylkytä sinä tyynyäsi.

t. Alfa Romeo

Vierailija
18/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa Hinge, väittävät että se olisi parempi deittisovellus. itsellä ei ole kokemusta kummastakaan, mutta jos tässä innostuis luoman profiilin, niin kokeilisin Hingeä.

Vierailija
19/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se vässykkä luuserin elämä. Jätä Tinder meille tosimiehille ja nylkytä sinä tyynyäsi.

t. Alfa Romeo

Sinä et saa edes tinderistä.

Vierailija
20/22 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on muutamassa vuodessa mennyt pilalle ja se on nykyään vain joku ongelmajätteiden loppusijoituspaikka. Ulkomailla kyllä olisi kauniita ja kivoja naisia, mutta ne on niin kaukana. Pari kertaa olen sieltä saanut houkuteltua ulkomaalaisen naisen Suomeen ja hakenut lentokentältä.

Varsinkin miesten osalta. 95% on ongelmajätettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä