Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vaan paha mieli... 😞
Ei tuonne Tinderiin kannata mennä, kun tulee vaan paha mieli, kun se tyrkyttää vain koko ajan niitä vastenmielisiä toinen toistaan rumempia lihavia äm,miä 😞 Erittäin harvoin tulee vastaan omaa tasoani vastaavia naisia, ja silloinkin sormi ehtii olla nopeampi kuin hoksottimet, kun ehdin nekin epähuomiossa pyyhkäistä vasemmalle, ja jo heti seuraavaksi se taas tyrkyttää näitä lihavia äm,miä 😞
Kommentit (22)
Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.
Miksi sinä tasokas mies olet Tinderissä?
Laita asetuksiisi tarkemmat hakukriteerit, idiootti. Äläkä tykkää kaikista naisista.
Tinder on muutamassa vuodessa mennyt pilalle ja se on nykyään vain joku ongelmajätteiden loppusijoituspaikka. Ulkomailla kyllä olisi kauniita ja kivoja naisia, mutta ne on niin kaukana. Pari kertaa olen sieltä saanut houkuteltua ulkomaalaisen naisen Suomeen ja hakenut lentokentältä.
Vierailija kirjoitti:
Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.
Yhteen tuollaiseen kerran sorruin, kun olin rimaa laskenut. Ei olisi kannattanut, monta vuotta kiusasi vielä perään.
Pysy pois vain. Tasosi ei riitä kauniisiin. He ovat minun kimpussa. Aahhh kuinka nautin olla suosittu. M40
Vierailija kirjoitti:
Pysy pois vain. Tasosi ei riitä kauniisiin. He ovat minun kimpussa. Aahhh kuinka nautin olla suosittu. M40
sellaiset incelin päiväunet
Sitä se vellova läskikriisi teettää.
Vierailija kirjoitti:
Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.
Ja yleensä niillä on vielä alkoholiongelma kaupan päälle.
Ap: n ongelma: läskit ja rumat naiset piinaavat ja vaanivat häntä joka puolella.
Hyökkäävätkö kaupungilla kimppuusi? Kaupassa?
ÄäääääÖöööööWaääääää. Miksi en saa MisdiPillua Tinderistä??????? Miksiiiiii???? Mulla on oikeus saada MisdiPillu!!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.
Yhteen tuollaiseen kerran sorruin, kun olin rimaa laskenut. Ei olisi kannattanut, monta vuotta kiusasi vielä perään.
roikkuvat kuin purkka tukassa. Ei niistä pääse irti ilman virkavaltaa. Kannattaa kääntyä pois kun näkee livenä niin ettei tapaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap: n ongelma: läskit ja rumat naiset piinaavat ja vaanivat häntä joka puolella.
Hyökkäävätkö kaupungilla kimppuusi? Kaupassa?
Jos otat kehopositiiviselta sipsipussin pois, tai nappaat kaupasta sen viimeisen kausiherkun, niin kyllä hyökkää. Semmoinen massiivinen sumopainijatar käy kimppuusi. Jos kerrostalossa valitat yläkerrasta kuuluvasta jyskeestä ja mäiskeestä, niin siellä asuva sumopainijatar tulee nyrkeillään takomaan oveasi ja huutaa ja mesoaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja äärettömän rumiä lyhyitä vanhoja miehiä jotka luulee olevansa luojan lahja naisille. Eli luonne vikaisia myös.
Yhteen tuollaiseen kerran sorruin, kun olin rimaa laskenut. Ei olisi kannattanut, monta vuotta kiusasi vielä perään.
Tästä syystä näille Alhaisen Tason Miehille ei kannata antaa mitään ja missään, koska saat pahimmassa tapauksessa stalkkerin perääsi vuosikausiksi.
Sellaista se vässykkä luuserin elämä. Jätä Tinder meille tosimiehille ja nylkytä sinä tyynyäsi.
t. Alfa Romeo
Tsekkaa Hinge, väittävät että se olisi parempi deittisovellus. itsellä ei ole kokemusta kummastakaan, mutta jos tässä innostuis luoman profiilin, niin kokeilisin Hingeä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se vässykkä luuserin elämä. Jätä Tinder meille tosimiehille ja nylkytä sinä tyynyäsi.
t. Alfa Romeo
Sinä et saa edes tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on muutamassa vuodessa mennyt pilalle ja se on nykyään vain joku ongelmajätteiden loppusijoituspaikka. Ulkomailla kyllä olisi kauniita ja kivoja naisia, mutta ne on niin kaukana. Pari kertaa olen sieltä saanut houkuteltua ulkomaalaisen naisen Suomeen ja hakenut lentokentältä.
Varsinkin miesten osalta. 95% on ongelmajätettä.
En ole mennytkään, koska arvasin tuon kyllä.