Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
JOENSUUN PÄIVÄKODEISTA hyviä ja huonoja kokemuksia, kiitos!
23.02.2009 |
Olemme muuttamassa Tampereelta Joensuuhun ja lapset pitäisi saada hoitoon toukokuun alusta. Mut haluisin vähän tietää etukäteen päiväkotien toiminnasta.. Muutamme Rantakylään mutta päikyn ei tarvitse olla siellä kun kuljen kuitenkin autolla. Risuja ja ruusuja, antaa tulla!! Varsinkin jos on joku päikky mikä kannattaa kiertää kaukaa.. Kiitos!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa