Tuusulassa Hyrylän yläkoululla palaa - ilmeisesti tuhopoltto
Tulipalo koulussa - tuhopolttoa epäillään
23.2.2009 11:59 (Päivitetty 23.2.2009 12:04)
Koulurakennuksessa Tuusulassa syttyi tulipalo maanantaina aamupäivällä.
Koulun oppilaat ja henkilökunta evakuoitiin ulos rakennuksesta.
Keski-Uudenmaan pelastuslaitoksen mukaan koulun sivusiivessä olevaan tuulikaappiin oli sytytetty tulipalo ilmeisesti tahallaan.
Poliisi tutkii palon syttymissyytä. Alustavasti paloa epäillään tuhopoltoksi.
Sahatiellä sijaitsevassa koulurakennuksessa ovat Hyrylän yläaste ja lukio.
IL
Kommentit (6)
Saa nähä kuinka kauan Tuusula on lapsiperheiden märkä päiväuni. Jo toinen koulun tuhopoltto puolen vuoden sisällä. Lisäksi kouluampumiset vielä tuoreessa muistissa. Itä-Helsinki alkaa tuntua pikku hiljaa lintukodolta Tuusulaan verrattuna.
Tuusulassa asutaan ja itäisestä helsingistä tänne muutettiin. Tuusulan kakarat ovat kaistapäitä. Inhottaa sanoa näin, mutta siihen tulokseen olen tullut. Joo, ja mun lapsi on tossa kyseisessä koulussa oppilaana.
Mua nykyään hävettää sanoa olevani Tuusulasta!!
eikä mulle ainakaan ole kun pelkkää positiivista sanottavaa. Ihan samaan tahtiin tapahtuu muuallakin, jokaista Itä-Helsingin juttua kukaan ei edes jaksa enää kommentoida, on niin arkipäivää.........................
En tosin kiellä sitä, että lapset ja nuoret voivat tänä päivänä huonosti ja se asia ei netissä pävittelemällä parane.
eikä mulle ainakaan ole kun pelkkää positiivista sanottavaa. Ihan samaan tahtiin tapahtuu muuallakin, jokaista Itä-Helsingin juttua kukaan ei edes jaksa enää kommentoida, on niin arkipäivää.........................
En tosin kiellä sitä, että lapset ja nuoret voivat tänä päivänä huonosti ja se asia ei netissä pävittelemällä parane.
Ei millään pahalla, mutta kyllä te aika usein nykyään ootte otsikoissa. Mikä teitä Tuusulalaisia vaivaa?
Saa nähä kuinka kauan Tuusula on lapsiperheiden märkä päiväuni. Jo toinen koulun tuhopoltto puolen vuoden sisällä. Lisäksi kouluampumiset vielä tuoreessa muistissa. Itä-Helsinki alkaa tuntua pikku hiljaa lintukodolta Tuusulaan verrattuna.