Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muiden anopit JOKA VIIKONLOPPU ...

Vierailija
23.02.2009 |

käykö muiden anopit joka viikonloppu kylässä? meillä käy, ja alan olla aika väsynyt, kun ei yhtään viikonloppua saa olla rauhassa!!! ;(

miten kauniisti sanoisi, ettei sovi tulla?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se oman äidin ravaaminen ja sekaantuminenkin on rasittavaa.

Vierailija
22/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kävisi mutta olen se jo ajat sitten kieltänyt. Tunkee nenänsä muiden asioihin ja urputtaa mistä milloinkin. Minä määrään oman perheeni pelisäännöt mieheni kanssa, eikä se kuulu anopille eikä äidille. Tulevat kylään vain kutsuttuina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, kuinka itse suhtautuisit siihen, että tapaisit poikaasi ja tämän perhettä n. pari kertaa kymmenessä vuodessa?

Vierailija
24/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niiiiiiiiin totta!!!

Vierailija
25/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kai tule sinne piiaksesi silloin harvoin kun käy?

Vierailija
26/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini on ihana ja mieluusti useammin näkisin. Nyt näemme vain muutaman kerran vuodessa kun tuo välimatka on niin pitkä.

Omat vanhempani asuvat 30km:n päässä ja käyvät pikaisesti kahvilla kerran kuussa tai harvemmin.

Sanot vain useammin, että nyt on huono aika kun olemme juuri lähdössä, on tulossa vieraita, täytyy tehdä jotain... Kyllä fiksun ihmisen pitäisi vähitellen ymmärtää.

Voithan myös pilke silmäkulmassa sanoa, että käyt meillä muuten aika usein...

Vierailija
27/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkä kerran kuukaudessa, mutta on aina yötä, koska asuu parin tunnin matkan päässä. Ymmärrän toisaalta, että anoppi haluaisi nähdä lastenlapsia useamminkin. Meillä jos anoppi tulee lauantaina ja mulla esim. siivous kesken, sanon sille, että voitko auttaa ja käydä tamppaamassa matot, voitko pestä ikkunat, voitko viedä lapset puistoon jne. En ole siis vieraskorea yhtään vaan olen ihan normaalisti. Tietty kahvit keitän ja tarjoan ruuat, mutta laitan sen myös lastenvahdiksi ja lähden itse jumppaan, elokuviin miehen kanssa jne. Näin anopin vierailusta tulee myös hengähdystauko meille! Suosittelen!

Oletteko te tosiaan aina kotona viikonloput? Meillä niin paljon muutakin ohjelmaa, että anoppi osaa kysyä, milloin sopisi tulla.

Vierailija
28/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään hänen luona yleensä 2 kertaa vuodessa. Asuu 6 tunnin matkan päässä.

Vierailija
29/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi selitykset tehoa, jos sanotaan vaikka että ollaan lähdössä ulos tai ollaan just itse kylässä. Sitten se sanoo, että tulen myöhemmin sitten!!! ja tämä on taivahan tosi, noin on sanonut ihan juuri lähiaikoina..

Vierailija
30/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on onko kyseessä muutaman tunnin vierailu vai yökyläily joka ikinen viikonloppu. Jos jälkimmäinen niin järjestäkää itsellenne menoja ja sanotte ettei voi tulla.

Lisäksi miehesi on puhuttava asiasta äidilleen jos sinä minänä sanot et saa kuin pahaa aikaiseksi ja syvän loukkaantumisen. Mietin anoppisi järjen juoksua kuinka voi toimia noin.

Vierailija
31/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käy pari kolme kertaa vuodessa, välimatkaa on 140km. Saisi käydä useammin, mutta ei voi aikuista ihmistä pakottaakaan...Helpompi olisi aikuisten ajaa tuo matka kuin meidän lasten kanssa.

Mutta ap:n ja joidenkin muiden tilanteeseen ei voi muuta kommentoida, kuin että HANKKIKAA OMA ELÄMÄ ja lopettakaa se appivanhempien toiveiden mukaan eläminen. Ei kai ne appikset tule pyssyllä uhaten hakemaan teitä esim. lounaalle viikonloppuna jos sanotte, että EI KÄY, emme tule? Ja ap laittaa miehensä heti soittamaan äidilleen ja sanomaan, että ensi viikonloppuna teillä on oman perheen kesken suunnitelmia, ei sovi tulla koko viikonloppuna. Piste. Ihmeellisiä vellihousuja teillä miehinä!

Vierailija
32/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy meillä 2-3 kertaa viikossa. Olen lasten kanssa kotona päivästä toiseen, joten on kiva että anoppi ja appiukko käyvät "kylässä". Todellisuudessa he hoitavat lapsia ja minä saan tehdä kotihommia (jutellaan siinä samalla, jos ehditään). Tai sitten minä lähden hoitamaan asioita ja kun palaan, niin sitten juodaan kahvit. Anoppi on aivan mahtava tyyppi ja appiukko on vielä mahtavampi. He ovat se ainoa tukiverkko mikä meillä on ja tykkäävät tosi paljon olla lasten kanssa...

Vierailija
33/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maks kaksi kertaa vuodessa eli lasten synttäreillä. Tosin vaatii sitten meitä käymään joka viikko, mutta en ole tuohon enää lähtenyt. Käymme about joka toinen viikko, ja jos haluaa useammin lapsenlapsiaan nähdä, niin matka on yhtä pitkä toiseen suuntaan (anoppi siis on rutkasti alle 60 v kotirouva, jolla aikaa ja rahaa kulkea, mutta ei haluja).

Vierailija
34/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat meitä aina vinkumassa sinne. Matkaa on 250km ja kolmen lapsen kanssa vähän hankalampi mennä sinne kuin että tulisivat meille.

Vierailija
35/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuis lähellä, niin luultavasti kävis joka viikonloppu tai pyytäis syömään. Mä käyttäisin hyväksi, lähtisin itte lenkille, siivoaisin, laittaisin rauhassa ruokaa, anoppi sais kattoo lapsia.

Vierailija
36/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanonut, että matka on pitkä, mutta haluaa itse jäädä yöksi, jos sitä tarkoitit 28. Ei anoppi ole piikani, mutta jos pamahtaa paikalle siivousaikaan, niin en hänen takiaan ala vieraskoreilemaan. Se oli pointtini. Mulla on hyvät välit anoppiin, mutta hän antaa myös meille levähdysmahdollisuuksia. Kyllä mä itse pääasiassa siivoan joo, mutta jos mun anoppi olisi alvariinsa meillä (kuten ap:n) niin laittaisin sen kyllä jotain jo tekemäänkin ;-DDDD

Vierailija
37/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksoset olivat pieniä ja asuimme lähellä anoppia niin meillä oli tuollaista. Meni hermot!! Joko hän soitteli sunnuntai-illalla ja kyseli miksemme tulleet käymään tai sitten hän tuli oven taakse. Lopulta kyllästyin touhuun ja sanoin enemmän suoraan tai epäsuoraan että ei kiinnosta nähdä häntä joka viikonloppu ja että on meillä omakin elämä. No ne vierailut kyllä loppuivat siihen...

Onneksi ei enää ole tuollaista meillä. Asumme kauempanakin ja lisäksi häntä ei enää kiinnosta hieman isommat lapset... Anoppi pitää nääs parhaiten vauvoista...

Vierailija
38/40 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mun mielestä siinä ole mitään ihmeellistä. Tullaan hyvin toimeen, vaikka kaikesta ei ollakaan samaa mieltä. Eikä meillä olla vieraskoreita. Kahvit keitän, mutta saavat tyytyä siihen mitä kaapista löytyy. Meillä muutenkin on läheiset välit, ettei heitä (tai he meitä) varten aleta siivoamaan koko kämppää ja tekemään ruokia. He tulevat lapsia katsomaan ja samalla juodaan kahvit ja jutellaan. Talo on sen näköinen kun on sillä hetkellä ja kahvin kanssa saavat mitä kaapista löytyy. Asutaan muutaman kilometrin päässä heistä ja mun mielestä on ihan normaalia, että lapset näkevät isovanhempiaan usein, näin heillekin tulee läheiset välit.

Vierailija
39/40 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäisi ja sanoisin asiasta.

Vierailija
40/40 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vielä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi