Olen ihastunut naapuriin. Tosissani ihastunut.
Silmäni rupeavat säihkymään hänet nähdessäni. Mahassa tuntuu. Olen yhtä hymyä ja tuntuu niin jännittävältä. Miehen katse on aina lämmin. Mutta tästä tunteesta pitäisi päästä eroon. Molemmat varattuja. Kun pystyisi asennoitumaan pienenä flirttinä vaan.
Kommentit (38)
Olen avioliittomme aikana (10v) huomannut muutaman kerran, että jotkut naiset ovat olleet ihan kympillä ihastuneita mieheeni. En ole tehnyt asialle mitään sillä en ole heitä uhkana kokenut, varsinkin kun em. naiset ovat olleet ystäviäni ja ovat sitä edelleenkin.
Yhden kerran olen reagoinut asiaan, kun huomasin, että mieheni oli "liian" otettu vastapuolen ihastumisesta. Silloin kerroin miehelleni, että olen huomannut heidän flirtin ja enkä pidä siitä. Mieheni nolostui asiasta aivan hirveästi, mutta ei kuitenkaan kieltänyt olleensa ihastunut. Itseäni harmittiälyttömästi, kun tuo nainen on työkaverini ja kaiken lisäksi vielä tosi upean näköinen.. Minun on vieläkin vaikea suhtautua ihan normaalisti työkaveriini ja hänkin välttelee minua, kun tietää minun tietävän.
Mutta ihastuminen on normaalia ja ihastun itsekin aika ajoin toisiin miehiin. Haaveilen kaikesta ihanasta ja kuumasta...mutta en ole koskaan pettänyt miestäni.
Kaikesta huolimatta meillä on erittäin hyvä liitto ja luotan mieheeni ihastumisista huolimatta.
Tuskin hän ajattelee samoin, on vaan ystävällinen. Sinuna en sotkisi asioita, keskity vaan oman liittosi parantamiseen, sillä se selvästikään ei ole kovin hyvissä kantimissa jos haikailet naapurin rouvan miehen perään. Mielestäni naapureiden kanssa ei flirttailla, ainakaan siinä mielessä you know. Flirtin pitää olla viatonta, kun on kyse perheellisistä ja sitoutuneista ihmisistä. Muista, että viatonkin flirtti voidaan toisen osapuolen kannalta tulkita joksikin muuksi. Ajattele, jos tuo naapurin mies pitäisi sinua ihan outona ja kertoisi jollekin toiselle naapurille käytöksestäsi, kannattaa varoa tätäkin tilannetta.
sillä teillä on paljon puhuttavaa nyt. Huomaatko, että liitossasi on jotain mikä saa sinut käyttäytymään näin? Kerro miehellesi, ennenkuin huomaat pelaavasi likaista peliä. Minulla oli sama tilanne vuosia sitten, ero tuli kun homma menikin pitemmälle mitä piti. Viattomasta pelistä voi oikeasti lähteä iso pyörä pyörimään. Se ei aina vie sille tielle minne toivoo. Lopputulos voi olla kaikille paha.
Mitäköhän meidän naapurit ajattelee minusta. Yksi naapuri on tosi hyvä tyyppi siis mies ja sen jutut on niin hervottomia mä nauran kippurassa sen jutuille.
Ne varmaan ajattelee, että mä olen siihen ihastunut kun kihertelen kuin teinityttö. Hänessä ei ole miehenä mitään sellaista piirrettä mihin kiinnittäisin huomiota huumori vaan iskee kuin metrinen halko. No ajattelevat mitä ajattelevat harmi vaan kun ollaan paljon tekemisissä koska lapset ovat kavereita keskenään.
niin kauan, kuin mieheni ei ala pitää liikaa muista naisista. Ja palaa kotiin luokseni niin töistä kuin illanvietoista hyvässä järjestyksessä.
Hei, ihan totta. Minusta olisi surkeata, jos olisin valinnut kumppanin, joka ei kelpaisi kellekään muulle.
Tuleehan meille kaikille hyvä mieli siitä, kun huomaamme jonkun olevan meistä kiinnostunut. Eihän se automaattisesti tarkoita sitä, että ryntää salasuhteeseen.
Eihän!
ohohoijaa nimenomaan! veit sanat suusta!
en herranjestas tarkoittanut mitaan keikistelyja,sehan nyt on jo aivan
naurettavaa... taalla taidetaan ihan tarkoituksella kasittaa vaarin ja
vaaristellaan muiden sanomisia tai sitten olette tosiaan
ylireagoivia,ei kaikki vaan monet.
menisi itsellakin maku jos joku selvasti flirttailisi
yli miehelleni. puhuin jo aiemmin silmapelista (huom!), en siita etta yrittaa
varastaa toisen miehen, 2 eri asiaa.
olen niin ujo seka myos kasvatettu niin etten menisi koskemaan
varattuun mieheen vaikka kuinka olisin sinkkuna, en voi sietaa
sellaista etta varatut miehet yrittaa muita... (ruotsin risteilylla eras
rekkakuski yritti,ensin oli pitka fiksu keskustelu yrityksen perustamisesta,
mutta han sitten alkoi ehdottelemaan ,ja kylla sanoin hanelle ett mitas
tykkaat jos kertoisin vaimollesi etta yritat taalla tyoreissuilla muita naisia.
ja olin jo tehnyt selvaksi etta itse olen varattu).
etta suhteellista nakojaan se miten naiset kasittaa flirttailun,edelleenkin
puhuin siita aiemmin etta voi pitaa silmapelia,enka tarkoita edes mitaan
silmaniskua, mutta paa-asia on se ettei mene sen pidemmalle,HUOM!
etta ns. pikkuisen karjistit juttuani,ks alla.
ugh,ja hallelujaa!
Vai että palstan raadollisuus nähdään siinä, kun kaikki eivät tahdottomina nyökyttelekään että joo joo ihan ok flirttaa vaan varatulle miehelle minkä ehdit. :)
Joo, tosiaan jos ajattelisin omalle kohdalleni joskus sattuvaksi (ei ole näkyvissä) niin ihan niin suvaitsevainen en ole, että kaikenmaailman tuulitunneleiden kanssa jakaisin omaa rakasta miestäni! Kyllä huomaisi yrittävänsä väärää miestä. Että ihan voi sellaiset "mä oon aina niinku sillee ollu tosi kova ihastumaan, varattuja tai ei, hei mitä välii" -tyyppiset naiset opetella kunnioittamaan muita ihmisiä ja heidän parisuhteitaan! Se kannattaa, muuten ei heru kunnioitusta koskaan takaisin.
Voi hyvänen aika miten epälojaaleja naisia onkaan. "Minäminäminä, ihan kaikkien miesten on hei pakko ihastuu muhun, mä oon niin ihana, siis niiiiiiiiiin ihana. Mitä välii vaikka se onkin varattu/perheellinen, kun mä nyt haluun vähän säpinää ja ihailua." Ohhoijaa...
lukekaapas tama ap viesti uudelleen,han nimenomaan puhuu vain katseista
ja etta pitaisi paasta eroon tuosta tunteesta!
.
Silmäni rupeavat säihkymään hänet nähdessäni. Mahassa tuntuu. Olen yhtä hymyä ja tuntuu niin jännittävältä. Miehen katse on aina lämmin. Mutta tästä tunteesta pitäisi päästä eroon. Molemmat varattuja. Kun pystyisi asennoitumaan pienenä flirttinä vaan.
niin siinä vaiheessa hyvin kasvatettu, muita ihmisiä huomioon ottava, fiksu nainen poistuu takavasemmalle - JA PYSYY POISSA! Eikä tukkeudu sen miehen silmien eteen kaikissa mahdollisissa tilanteissa! JA jos tulee väkisin vastaan sellainen tilanne, niin siinäkin osaa hyvin kasvatettu nainen käyttäytyä. Pysyy asialinjalla, välttelee, EI mielistele, etsi hymyä, katsekontaktia tms. Pyrkii pois tilanteesta, jos ei osaa käyttäytyä fiksusti! Missään nimessä niitä varatun miehen LÄMPÖISIÄ katseita ei kalastella! Sen tietää jokainen hyvä käytöksinen nainen.
Miten ikinä selviän tästä? Pääsen tästä tunteesta eroon?
ap
Näitä sattuu kaikille joskus, mutta siitä voi selvitä...se vaan vie aikaa.
Flirttaile minkä jaksat! Katso miten asiat etenee. Tosin olet varmaan naimisissa kuten naapurisikin.. Järjetä joku illanistujainen vähän useammallekin naapurille/kavereille, sitten pääset ehkä jopa tanssahtelemaan, hitaita siis, tuon naapurisi kanssa ; ) Sitten jonain päivänä saatat havahtua ja pohtia että mitä oikein olet nähnyt kyseisessä tyypissä...
Terv. Samoin käynyt aikanaan
mutta tässä tapauksessa riskinä on, että viaton flirtti vie sinut vielä syvemmälle tuohon ihastumiseen ja saatat saada vastakaikuakin....
Flirttaile vaan uskallat :-)
Vaikka voih, kyllä minäkin muistan sen yhden katseen 2 vuotta sitten... huh huh. Silloin pysähtyi aika ja katosi ympäriltä kaikki muu... enkä epäillyt enää hetkeäkään tunteiden molemminpuolisuutta.
Mutta ohi sekin meni, kun kumpikaan ei tehnyt mitään. Nykyään en ajattele sitä miestä edes joka viikko (vrt. ennen ajattelin koko ajan).
tai tee mitään mitä kadut jälkeenpäin. Usko pois, ihastumisia tulee ja onneksi myös menee. Nauti tunteesta ihan itseksesi mutta älä vie sitä sen pidemmälle.
Mä olen palavasti ihastunut kurssikaveriin.
Voi, pieksut!
ap, edelleen ihastunut