Käykö muiden anopit JOKA VIIKONLOPPU ...
käykö muiden anopit joka viikonloppu kylässä? meillä käy, ja alan olla aika väsynyt, kun ei yhtään viikonloppua saa olla rauhassa!!! ;(
miten kauniisti sanoisi, ettei sovi tulla?
Kommentit (40)
haluan vastauksia tohon mun kysymykseen, että käykö muilla aivan JOKA viikonloppu?
ap
kutsuttuna ja muutaman kerran kutsumatta vain käväisee. Ei ole kummankaan mielestä mitään asiaa meille liian usein. Meillä on oma elämä. Sama koskee omaa äitiäni...
Munv anhempani kävivät joka viikonloppu anoppilassa kylässä. Tietty me lapsetkin olimme mukana. Äitini varsinkin oli kovin väsynyt vierailuun ja hyvvistä peitteilyistä huolimatta se kyllä välittyi lapsiinkin. Minusta oli kivaa mummulassa, mutta jotenkin häpesin sitä, että mulla oli kivaa.
Voisitko ajatella, että järjestäisitte ohjelmaa teidän perheelle viikonlopuiksi?
Parhaimmillaan tulee omilla avaimilla heti aamusta...
Asuuko hän kaukana? Itse ainakin tekisin niin jos ei asu kaukana (ts. ei tule pitkän matkan takaa) että ollaan just ulos lähdössä, siis jos vierailu on jatkuvaa. Meillä aikaisemmin anoppi kävi tämän tästä ja tuon tuosta. Nyt on ilmeisesti vähän oppinut kun ollaan monesti oltu ulos/ kauppaan lähdössä ja iltaisin ainakin tahtoo olla monenmoista muutakin tekemistä ettei tahdo joutaa seurustella.
Meidän anoppi käynyt yhden kerran meillä. lapsi jo 2 vuotias. Omat vanhemmat käy ehkä kerran 2 kk sisällä. Ja kaikki asutaan suht lähellä toisiamme.
ihanaa, kun saa levätä lastenhoidosta, joskus lähdetään miehen kanssa yötä viettämään
anoppi,tosi harvoin mutta me kyllä käydään heillä viikottain koska lapseni pyytää mummolaan ja taas minun äitini käy aika harvoin koska asuu aika kaukana mutta me pyrimme käymään n.1kk siellä koska lapselleni on isovanhemmat tosi tärkeitä ja ikävöi heitä aina välillä.
Hän käy joka sunnuntai syömässä. Lisäksi käymme (ainakin jompikumpi + jompikumpi lapsista) lähes päivittäin hänen luonaan. Plus anoppi soittaa kerran päivässä minulle. Anoppi jaksaa silti valittaa, kun on aina niin yksin...
Tosin ikää on 80.
anoppila naapurissa ja velvoittavat käymään meitä joka ikinen lauantai ja sunnuntai syömässä sielä. Aamuisin tulee kireä puhelinsoitto 5 vaille 11 että SYÖMÄÄN!!! arvelkaa vaan vituttaako!!!
molempina päivinä syömässä. Soittorumba alkaa aamusta kello 8, soittaa kotipuhelimeen ja molempien kännyköihin niin kauan että vastataan...
edes meillä joskus pyytäisi syömään.. mut kun EI.. aina tulee tänne!!! siis yllättävän harvalla käy joka viikonloppu. Taidetaan olla aika poikkeuksia..
ap
Vaikka asuu parin kilometrin päässä.
Mitäs sun miehesi asiasta tuumaa?
ei tykkää ei.. sanoi juuri mulle niin eilen.
ap
Käyvät appiukon kanssa lasten synttäreillä (3 lasta), joulunaikaan ja ehkä kerran muuten vuoden aikana. Välimatkaa 15 km, eivät tule vaikka miten pyydetään. On niin kiireistä eläkeläisten elämä. Anoppilassa käydään ehkä keskimäärin 5 kertaa vuodessa, eivät juuri koskaan ole kotona. Mun vanhemmilla vähän useammin tulee käytyä, mutta aika harvoin sielläkään. Ei ole mummot kovin kiinnostuneita lapsenlapsistaan, vaikka meidän lapset ainoita lapsenlapsia molemmille isovanhemmille.
Joskus useammin joskus harvemmin. En kyllä välittäis joka viikonloppuisista yökyläilyistä mutta me asutaanki samalla paikkakunnalla. Mua tökkii enempi se että kun anoppi tulee kylään hän ei välttämättä katso minua ja tervehdi vaan alkaa vaan lässyttää suoraan lapsille. Onkohan vähän käytöstavat hukassa vai oonko mä ite pilkunviilaaja:))