Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pillu on kaunis!

Vierailija
23.02.2009 |

Naisen pillu on kaunis. Kun se on sheivattu, puhdas ja hyvän tuoksuinen ei maailmassa ole mitään ihanampaa. Teinien perään en hingu. Nainen on kauneimmillaan sen jälkeen kun kolmekymppiä on ohitettu. Ja jos nainen huolehtii itsestään voi olla kaunis vaikka minkä ikäisenä. Siis sheivattu pillu joka puhdas ja hyvän tuoksuinen saa miehen kiihottuneeksi. Ja mies antaa tällaiselle naiselle mielellään suuseksiä kun ei tarvitse imeäkarvalakkia. Nainen saa myös useammin seksiä kun ei piilota kaunista pillua karvareuhkan alle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräsuoleen asti. Kiitos tästäkin mielipiteestä.

Naisen pillu on kaunis.

Vierailija
2/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kypsällä naisella pitää pillun karvat olla. Ei mitään pöheikköä, mutta sellainen siisti pehko. Mitä suuseksiin tulee, niin ei sitä häpykumpua yleensä nuolla ja imeskellä, vaan tämä tehdään sinne suloisten ja pehmeiden huulien väliin, ja sieltä en vielä koskaan ole karvoja löytänyt, pelkkää punaista ja pehmeää naisen lihaa. Nainen saa paljon helpommin seksiä, kun ei heti paljasta , mitä kaikkea on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas nauttii siitä kun saa seikkailla kielellään koko alueella eikä pelkästään huulien välissä. Ja se ei ole nautinto kummallekaan, kun mies joutuu noukkimaan karvoja suustansa vähän väliä..... Joten siksi minulla on karvoja vain edessä, mutta alempaa olen posliini.

Vierailija
4/11 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään seikkailla jokapuolella pillua. Olen huomannut, että nainenkin nauttii siitä. Itseä ei kiihota naisen karvat., koska pillu on niin kaunis paljaana. Jokainen pariskunta tehköön niin kuin itse eniten nauttii seksistä. Kannattaa kysyä mielipidettä asiaan myös naiseltasi. Olis kiva kun olis niin pitkä kieli, että ulottuis G-pisteeseen asti. Naisen pillu on jumalainen posliinina. Sitä en koskaan kyllästy ylistämään, palvomaan ja ennen kaikkea nuolemaan. Amen!

Vierailija
5/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2009 klo 03:55"]

Naisen pillu on kaunis. Kun se on sheivattu, puhdas ja hyvän tuoksuinen ei maailmassa ole mitään ihanampaa. Teinien perään en hingu. Nainen on kauneimmillaan sen jälkeen kun kolmekymppiä on ohitettu. Ja jos nainen huolehtii itsestään voi olla kaunis vaikka minkä ikäisenä. Siis sheivattu pillu joka puhdas ja hyvän tuoksuinen saa miehen kiihottuneeksi. Ja mies antaa tällaiselle naiselle mielellään suuseksiä kun ei tarvitse imeäkarvalakkia. Nainen saa myös useammin seksiä kun ei piilota kaunista pillua karvareuhkan alle.

[/quote]

Päinvastoin, sheivattu pillu on joko ruma tai sitten (jos ei halua haukkua kenenkään pillua rumaksi sentään) jollakin tasolla yhdentekevä nahkapoimu, jossa on reikä keskellä.

Pilussa pitää ola kaikki karvat tallella, ne suojaavat sitä, ja tekevät siitä kauniin ja naiselisen näköisen. Mikään ei ole sen söpömpää ja kiihottavampaa kuin karvainen pillu. Jos puhutaan sen siistimisestä, niin reisillä rehottavat karvat nyt voi silloin tällöin nipastta pois, siis siistiä ns.bikinirajat.

KArvoja muutne ie utle suuhun, jos osaa yhtään nuolla pillua oikeaoppisesti. Lienet niitä lipsuttelijoita, jotka luulevat antavansa hyvää suuseksiä naiselle, mutta eivät itse asiassa tajua koko homasta mitään. Pillu kuuluu levittää nuolemista varten niin, että sitä nuollaan häpyhuulien sisältä, joten karat ei pahemmin häiritse. Ja jos tulee pari karvaa suuhun, entäs sitten? Ei se maailma siihen lopu.

Milä muutne hyväntuoksuinen pillu mielestäsi tuoksuu? Saippualle jahajusteile? Vai itselleen?Pillun haju ja maku on ihana, mutta parhaimmillaan se ei kyllä ole heti pesun jälkeen, vaan seuraavana päivänä. Tosin ei likainen pillu tuoksu tai miastu hyvälle, mutta ei juuri pestykään.

- laphilainen

Vierailija
6/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitus vihreitä tuuppaa tulee.

- laphilainen

Vierailija
7/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä monenlaista räpsää tullut tähän ikään mennessä jo nuoltua. On ollut reiästä reikään revenneitä ja korkkaamattomia, kireitä neitsytpilluja sekä kaikkea siltä väliltä. En ainakaan ite henkilökohtaisesti ehdi paljon pillua ihailla, kun alan nuoleen tai panemaan.

Joskus takaapäin jyystäessä tulee toki ihailtua, kun koko varustus on ihan näköalapaikalla. Silloin on kyllä mukava katsella kuinka nysä uppoaa kosteiden, pillunestettä valuvien häpyhuulten väliin yhä uudelleen ja uudelleen naisen vikistessä himosta ja nautinnosta.

Vierailija
8/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2009 klo 03:55"]

[/quote]

Lukekaa sellainen otsikko kun suuseksin vastaanottaminen ällöttävää siellä aika lopussa. Se on mun kirjottama.M50+.

Vierailija
9/11 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi kun ihanaa naisen pimpuran ylistystä! :) ilo lukea

vaikka pillu sana ei oo kiva

ainakin seksuaalisesti parhaimmillaan ja nälkäisin olen itse nyt 40v

katsokaa einiä tai helena lindgren!!

Vierailija
10/11 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa monta kirjoitusta miehiltä, jotka eivät ole pillua nähneetkään. Tai sitten on ollut silmät kiinni. Esimerkiksi, eivät naiset pidä aukon nuolemisesta vaan häpykieleen pitää keskittyä ja se on siellä viivan yläosassa, numero 1.

Vierailija
11/11 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 22:25"]

Onpa monta kirjoitusta miehiltä, jotka eivät ole pillua nähneetkään. Tai sitten on ollut silmät kiinni. Esimerkiksi, eivät naiset pidä aukon nuolemisesta vaan häpykieleen pitää keskittyä ja se on siellä viivan yläosassa, numero 1.

[/quote]

Väärin.

Kyllä se pitää nuoilla mahdollisimman pitkin vedoin ylhäältä alas sieltä häpyhuulien välistä,välillä käyttää reiässä kieltä ja korkeintaan hiukan hipaista välillä häpykieltä. Jos alkaa häpykieltä lipsuttelemaan, ei tapahdu muuta kuin se, että lantio pomppaa karkuun, sen verran herkkä se on.

-laphilainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi