Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertakäyttövaipat pois äitiyspakkauksesta

09.12.2008 |

Kela suunnittelee jättävänsä kertakäyttövaipat pois äitiyspakkauksesta, kertoo Kaleva.plus tiistaina. Pakkauksessa on nyt 18 kertakäyttövaippaa ja kestovaippasetti vastasyntyneelle. Kela päättänee asiasta virallisesti vuodenvaihteessa.

Tarvitaanko pakkauksessa kertakäyttövaippoja?

Katso koko uutinen:

http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=768787

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaanko pakkauksessa kertakäyttövaippoja?

Kyllä, mielestäni oli loistojuttu, että pakkauksessa oli erilaisia kertakäyttövaippoja. En ehkä olisi kaupasta ostanut montaa eri merkkiä vain kokeillakseni niitä.. Laitokselta itse sain vain liberopakkauksen mukaan, joten oli kiva, että äitiyspakkauksesta löytyi myös kotimainen vaihtoehto.. Lisäksi saatiin lahjaksi kavereilta paketti vaippoja, nekin eri merkkiä kuin mitä itse ostan. Kiva kokeilla eri merkkejä, kertiksissäkin kun on valtavia eroja. Muutenkin mielestäni oikeus ja kohtuus, että ainakin edes tuo kotimainen kertakäyttövaippa löytyisi pakkauksesta.

Mitä noihin kestoihin tulee, itse myin oman pakkauksen kestot, koska mielenkiintoa ei ole edes kokeilla niitä. Kiva, jos jollekin on iloa minunkin pakkauksen kestoista.

Vierailija
42/45 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne kertikset siellä äp:ssä on hyvä ensiapu sairaalasta kotiutuessa. eli saisi mun mielestä olla jatkossakin.

ja joku hyvä kestovaippa, ainakin tämänvuotiset oli surkeita (vaikka pesin useaan otteeseen ennen ekaa käyttöä) - kyllä itsellä meni into kestoiluun vähäksi aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasta ole tarjolla muualla maailmassa ja Suomessa missä sen saa, niin valitetaan vaan joka vaatekappaleesta ja vaipasta. Pilalle hemmoteltuja olette kuulkaas! :)

Vierailija
44/45 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttövaippoja käyttänee kuitenkin suurin osa ja ne todellakin kuuluvat äitiyspakkaukseen...niitä saisi olla enemmän! Kestovaipat voi jättää pois, sillä ne jotka niitä käyttävät, voivat niitä hankkia itse...ne jotka eivät käytä niitä...niille kestot pakkauksessa ovat turhaa. Voisihan laittaa valinnaiseksi, niin että jo pakkausta tilatessa voisi valita, haluaako kestovaippoja vai kertakäyttövaippoj pakkaukseen.

Vierailija
45/45 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut jo väittivät ettei niistä ole mukamas sen enempää vaivaa. Me emme kokeneet asiaa näin: meillä EI OLE OMAA PESUKONETTA enkä edes halunnut tietää, millaista on lajitella muutenkin herkkänenäisenä jotain käytettyjä paskavaippoja ja sitten pestä ne SILLOIN KUN SAA PESUVUORON (joskus sen saa samana päivänä, joskus ensi viikolla!). Tuntuu että kestovaippailu sopii lähinnä hyvätuloisille, joilla on aikaa ja halua "pyöräyttää" vaipat joka ilta omassa koneessa ja sitten viskata kuivuriin...he eivät tietenkään ole laskeneet, paljonko puhdasta vettä ja sähkö siinä kuluu kun vaippoja pesee; vain "näkyvä" jäte yms. lasketaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan