huoltajuuskiista ja pilvenpoltto
siis, meilläpä on tämmönen tilanne: mä kärähdin äitiyspolilla kannabiksesta. (yhdet hatsit pelkkää ruohoa lääkekäyttöön, että ihan turha alkaa moralisoimaan kenenkään, en kuuntele, säästäkää saarnanne tupakoitsijoille). Sossussa selvittävät mun aloitteesta esikoisen asumisoloja, jonka vuoksi muun muassa niin minä, mieheni kuin lapsen isäkin käymme tapaamassa päihdetyöntekijää. lapsi asuu tällä hetkellä isällään, ja tarkoitus olisi mennä asumisesta oikeuteen sitten kun selvitys on tehty.
Lapsi on 5,5v ja minulle on annettu sossussa sellainen kuva, että lapsen mielipidettä kuunnellaan asumisasiassa melko paljon. hän siis haluaisi asua meillä. seuraava päihdetyönteijän aika on reilun viikon päästä ja mun on kauhean vaikea saada mun miestä ymmärtämään, että hänen ruohonpolttonsa voi vaikuttaa huoltajuuskiistan tulokseen. hänen mielestään heillä ei ole mitään syytä epäillä häntä polttamisesta eikä vaatia testeihin. onko kenelläkään tietoa tai kokemusta mitä tällaisessa tilanteessa tapahtuu? voiko ukko kenties päästä kuin koira veräjästä niinkuin itse kuvittelee? voiko esim. ilmoittaa menevänsä testeihin myöhemmin jos sitä päihdetyöntekijä silloin viikon päästä pyytää, ja miten reagoivat jos kieltäytyy kokonaan?
mä en viitsisi nostaa asiasta hirveetä äläkkää kun on muuten niin kiltti ja vastuuntuntoinen mies (tosi mietoa kamaa siis polttaa), mutta millä helvetillä sen nyt saisi tajuamaan ettei kannata polttaa juuri nyt??? kuinka kauan se edes yleensä testeissä näkyy? ja miten ne sossut tällaisessa tilanteessa yleensä menettelee? mä olen ihan varma että ehdottavat testejä ja että on haitallista huoltajuushomman kannalta jos ei niihin mene! miten on?
Kommentit (45)
luoja .. mitäköhän ap kuvittelit ihmisten sitten sanovan.. varmaan että hienoa!!
hänellä oli ihan asiakysymyksiä aiheesta, että kauanko näkyy testeissä ja otetaankohan ne mieheltäkin, no minä en tiedä, muistelisin että 2kk näkyy kannabis ja veikkaan että otetaan mieheltäkin jos joku vinkkaa että hän pössyttelee.
Nii mites alkoholin käyttäjä? Ei se sitä tarkota että siellä ollaa aamusta asti pilvessä niinkun ei tarkota että ollaa aamusta asti kännissä
Onnea. Kaveri väitti ettei polttele tai muuta vedä. Lasu tarkisti niin loppui myös autolla ajelut ja lapset sijoitukseen.
odotitko sitten vain jonkin tietyn tyylisiä vastauksia? koska et saanut mieleistäsi vastausta, niin et siten saanut mitään järkevää? luulisi jotain kertovan, että kirjoituksesi saivat monet lukijat huolestumaan lapsesta. toivottavasti saatte (lapsi saa) apua.