Miesystävän mielestä
mun pillu haisee pahalle
Omasta mielestäni se ei haise pahalle, vaan ihan samalla kuin se on tuoksunut viimeiset 20-vuotta. No, menin kuitenkin lääkäriin ja otatin kaikki testit... ei mitään vikaa.
Ja kuitenkin joka kerta seksiä harrastaessa mies sanoo että se haisee kummalle, suuseksiin ei suostu ollenkaan, eikä ole koskaan suostunutkaan kenenkään kanssa. Pilluthan on likasia, siis miesystäväni mielestä.
Mä en enää tykkää seksistä miesystäväni kanssa kun joka kerta heittää tollasia tyhmiä kommentteja.
Mun exän mielestä mun pillu tuoksui ja maistui hyvälle. Ja nykyään mä kaipaan hyvää suuseksiä aivan mielettömästi...
Pitääkö mun nyt loppuelämä tyytyä kitinään hajuista ja olla ilman suuseksiä? En ala, taitaa olla paras pistää mies kiertoon.
Kommentit (20)
että sen muna haisee, etkä halua koskea siihen.
tyyliin Rosa Meriläinen, ---pillu haisee hyvälle :)---
Ei tulis mieleenikään sanoa mitään noin negatiivista omasta rakkaasta. Kiertoon moinen törkymöykky.
Rosalla oli rintamerkki jossa luki "Vitti haisee hyvälle".
Rosalla oli rintamerkki jossa luki "VITTU haisee hyvälle".
jotain hyvän ruuan tuoksuun liityviä esim kinuskilta tai suklaalta tai muulta herkulta, mikä on kulinaristinen makunautinto. Pitää olla oikea asenne, eli tuoksut ovat alkukantaisia, eläimellisiä, elävästä organismista, nisäkkäästä lähtöisin. Pillu ei ole mitään ruokaa. Tuskin kassihikikään on naisten mielestä herkullisen tuoksuista ruokapöydässä haisteltuna. Silti hien(puhtaan) haju ja muut sellaiset saavat aikaan ainakin tiedostamattomia reaktioita naisen ja miehenkin kehossa.
alapää haisis suklaalle tai broilerille
Siis kyllähän kalukin haisee, ja sperma on omituisen makuista... mut jos itse haluaa suuseksiä niin kyllä sitä täytyy antaakin
Tuli mieleen, että jospa miehellä ei ole hyvää itsetuntoa suihinottoasioissa ja välttyäkseen yrittämästä antaa sulle suuhoitoa, josta et nauti, hän käyttää hajua tekosyynä?
Kyllä normaali mies yleensä tykkää, rakastaakin naisensa pillun tuoksua! Suurin osa miehistä haluaa mieluummin nuolla pesemätöntä pillua, jossa on paremmat hajut kuin suoraan suihkusta tulleella.
Tietääkö miehesi, että exäsi antoi taivaallista suuseksiä? Jospa hän on siksi epävarma? Älä enää koskaan puhu exästä ja suuseksistä.
Sen sijaan opeta tämä nykyinen miehesi nuolemaan sinut taivaisiin! Ei mies voi osata, ellei joku häntä opeta! Kerro mitä haluaisit, ja kehu heti kun vähänkin menee oikein. Kannusta ja kiitä, kiemurtele ja huokaile, aluksi vaikka vähän liikaakin, että mies todella huomaa. Kun mies alkaa uskoa, että hän osaa, hän haluaa tehdä sitä paljon enemmän! Ihan sama juttu kuin meillä naisilla!
Jos suhde muuten toimii, niin en kyllä laittaisi miestä tämän takia pihalle vaan opettaisin hänet hyväksi nuolijaksi! :-)
PS. Olette varmaan jo kokeilleet esim miehen lempijuoman kanssa? Likööriä suuhun ja nuolemaan pillua, tuntuu molemmista erilaiselta!
Kaikilla naisilla on vähän jonkinlaista vuotoa ja se yhdistetynä muhineeseen kuseen ei ole mitään kiimanesteiden makua. Ei pillua pesemällä saa hajuttomaksi/mauttomaksi. Pestyssä on mieto, mutta asiaan kuuluva aromi. Se on paras.
Suurin osa miehistä haluaa mieluummin nuolla pesemätöntä pillua, jossa on paremmat hajut kuin suoraan suihkusta tulleella.
Tuli mieleen, että jospa miehellä ei ole hyvää itsetuntoa suihinottoasioissa ja välttyäkseen yrittämästä antaa sulle suuhoitoa, josta et nauti, hän käyttää hajua tekosyynä?
Tietääkö miehesi, että exäsi antoi taivaallista suuseksiä?
Sen sijaan opeta tämä nykyinen miehesi nuolemaan sinut taivaisiin!PS. Olette varmaan jo kokeilleet esim miehen lempijuoman kanssa?
Sanoo myös rakastellessa että haisee kummalle hänen nenään... siis hmh, mä olen jopa suoraan pesulta tullut sänkyyn.
No, en kai mä pöllö ole, en ole kertonut exän antamasta suuseksistä...
Miten opettaa jos ei halua koskea, katsoa, työntää nenäänsä lähemäs kuin 30cm???
Heh, jallua pilluun... nou thänks
joka ei toellakaan antanut suuseksiä. Ei edes koskenut alapäähäni käsin. Seksi oli todella hankalaa ja koko homma lopahti omaan mahdottomuuteensa. Kumma kyllä, hänellä ei ollut mitään sitä vastaan että minä otin häneltä suihin.
Seksin pitäisi olla se juttu teidän välillänne, joka tekee teidän ihmissuhteesta parisuhteen! Ihanaa, läheistä, kiimaista ja rakastavaa. Ei kuulosta yhtään siltä, että kumpikaan teistä rakastaisi toista! Erotkaa nyt ihmeessä vaan, ei kenenkään tarvi väkisin kenenkään kanssa olla!
Seksin pitäisi olla se juttu teidän välillänne, joka tekee teidän ihmissuhteesta parisuhteen! Ihanaa, läheistä, kiimaista ja rakastavaa. Ei kuulosta yhtään siltä, että kumpikaan teistä rakastaisi toista! Erotkaa nyt ihmeessä vaan, ei kenenkään tarvi väkisin kenenkään kanssa olla!
Ja mulle henk.kohtaisesti seksi ja sen monimuotoisuus on tosi tärkeetä. Haluan antaa ja saada, pelkkä pano on loppujen lopuksi aika tylsää, kun toinen ei halua hyväillä mut kuitenkin hyväilyt ja suuseksi saamapuolella kelpaa.
Täällä akat on laittamassa ukkoa vaihtoon, kun se ei suostu nuolemaan pillua.
Sensijaan akat kun pihtaa, niin silti ukoille ei sallita avioeroa...."pitäähän liitossa olla muutakin".
Täällä akat on laittamassa ukkoa vaihtoon, kun se ei suostu nuolemaan pillua.
Sensijaan akat kun pihtaa, niin silti ukoille ei sallita avioeroa...."pitäähän liitossa olla muutakin".
Aapee ei taida olla liitossa, ja aivan varmasti alkaa pihtaamaan kohta kun äijä valittaa pillun hajuista
Kyllä se niin on että jos alkaa jokasesta omituisuudesta vaihtamaan äijää niin vanhana piikana joutuu kuolemaan. Jotkut ihmeellisyydet vaan täytyy kestää parisuhteessa. Kyllä täälläkin on muijaa paikka väärällään joka ei suostu miehen vehjettä suuhunsa laittamaan, pitäskö sellasetkin laittaa kiertoon? Minä en kyllä sellasen kanssa naimisiin menisi ellei se sattuisi olemaan miljonääri leskirouva ja kohta hautaan menemässä. Sanooko se oikeasti seksin aikana että sun toosas haisee hassulle :D Taitaa oikeasti olla tosi urpo äijä kyseessä, onko hän kenties miljonääri vai miksi ihmeessä olet sitä tonkaan vertaa kattellu?
Juu, enpä tosiaan tiedä miksi oon katellut... Tai no, ekaks luulin että sanoo vitsaillakseen, huomasinpa sitten että ei taidakkaan vitsailla, kun joka ainoa kerta pitää tokaista, jotakin hajusta...
Kai mä nyt gyneä uskon jos se sanoi että ei mitään hajuja ole vaan ihan normaali mieto tuoksu niin kuin kuuluukin olla, jos ei olis mitään tuoksua niin sit ois jotain vikaa.
Entäs maku, oliko sekin normaali, mieto?
Kai mä nyt gyneä uskon jos se sanoi että ei mitään hajuja ole vaan ihan normaali mieto tuoksu niin kuin kuuluukin olla, jos ei olis mitään tuoksua niin sit ois jotain vikaa.
Varmaan lähempää kuin mies koskaan on haistanut, ja tulee koskaan haistamaankaan.
Enpä kysynyt oisko maistanut, haluatko sä maistaa? Saadaan oikein ajantaisainen arvio LoL
ukko kiertoon. JSSAP