Millaista äitienvälistä kilpailua olet nähnyt/kokenut.?
Kommentit (16)
Kaveripiiristäni:
"Kenen vauvalla on kalleimmat vaatteet?"
"Kuka on karistanut nopeiten raskauskilot?"
"Kuka järjestää isoimmat ristiäiset?"
Kenen vauva oppii nuorimpana kävelemään.
Ihan hullua, eihän se ole mikään äidin saavutus tai asia, johon voisi vaikuttaa.745
Kenellä on hienoin raskaudenjulkistus someen. Ammattikuvaajan kuvaamana.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä minun aikanani ollut.
Aika kultaa muistot.
Mmm imetyksen kestosta, lapsen univaikeuksista, harrastusvalinnoista, jne.
Lapsen sosiaalisten kontaktien määrä :D
Äh, ei nämä nyt välttämättä ole kilpailua. Äitiys on raskasta ja äidit tykkää jakaa jos lapsi osaa jotain erityisen hienoa tai äiti on saanut onnistumisen kokemuksen. Älkää olko niin myrkyllisiä
Onko tyttö. Onko tyttö JA poika. Nukkuuko lapsi yöt. Kuka oppii nopeiten konttaamaan, kävelemään, puhumaan, lukemaan. Kuka osaa istua nätisti ja hiljaa. Kuka on söpöin, kauneimmat vaatteet, hienoimmat varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Äh, ei nämä nyt välttämättä ole kilpailua. Äitiys on raskasta ja äidit tykkää jakaa jos lapsi osaa jotain erityisen hienoa tai äiti on saanut onnistumisen kokemuksen. Älkää olko niin myrkyllisiä
No, älkää nokittako heti kun joku kertoo esim huonosti nukutusta yöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot.
riippuu millaisissa porukoissa pyörii...ja millaisia ystäviä itselleen hankkinut/saanut, tietysti myös aikakausi mitä eletään ja missä...
Kellä on pisin ja rankin synnytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot.
riippuu millaisissa porukoissa pyörii...ja millaisia ystäviä itselleen hankkinut/saanut, tietysti myös aikakausi mitä eletään ja missä...
Lässyn lässyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kultaa muistot.
Lässyn lässyn
Joo, ei sitä tarvinnut mennä kuin koulun vanhempainiltaan alle viidessä minuutissa joku äiti ihminen tekee hyvin selväksi meidän lapset, muiden kakarat..
Vierailija kirjoitti:
Kellä on pisin ja rankin synnytys.
No joo tämä. Kaverin mielestä en tiedä synnyttämisestä mitään, hän synnytti neljättä päivää. Oma lapseni syntyi puoli tuntia sen jälkeen kun tultiin sairaalaan.