Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomen halvin pizza?
Kommentit (7)
mutta koon olen nähnyt, kun kaveri syö usein semmosen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En muista paikan nimeä... taisi ola kolmen täytteen pitsa muistaakseni vielä...
Raflassa kaikki pizzat ja kebatit 3,50€
ja limu maksaa yksin 2,50 (törky kallis mielestäni)
Eli työntekijät saavat palkkansa pimeänä eikä heillä kerry eläkettä eikä heillä ole työvakuutuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On varmaan naapuriston kissoista, tai kissanruoasta peräisin, tai niinkuin joskus on tapahtunut, roskiksesta. En menisi syömään ylettömän halpaan paikkaan.
Alue: Aihe vapaa
On tällä hetkellä eräässä pitseriassa kaikki pitsat :)