Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, asuntolainan korko 6kk euriborilla 1,9 % + marginaali 0,3 %.
22.02.2009 |
Meillä oli just korontarkistus ja kyllä on kiva katsella moista lukua.
En muista, koska olisi ollut näin halpa korko.
Kuukausieräkin tippuu yli satasella...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kanssa kohta koron tarkistus, vaihdettiin 3 kk euriboriin joulukuussa. Marginaali 0,2%. Ihan kivalta tuntuu korkojen muutos välillä tähän suuntaan, tähän mennessä (6v asuntovelallisena) suunta on ollut toinen : )