Lue keskustelun säännöt.
Millä erottaa 25 lasia toisistaan...viinilasit ja boolilasit? Hyviä vinkkejä pliis.
Kommentit (2)
pitää katsoa jotkut lempeästi kiinnittyvät, ettei tarvitse kynnet irvessä niitä seuraavana päivänä repiä
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis jokaiselle vieraalle halua merkitä oman lasin? Hiukan junttia mutta voithan askarrella lasin jalkaan jonkun nimilapun.
Jos halua sen sijaan erottaa esim. kahden eri ihmisen omistamat lasisarjat niin voit merkitä toisen niistä laittamalla lasin jalkaosaan alapuolelle pienen merkin mahdollisimman vaalealla kynsilakalla.