Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä erottaa 25 lasia toisistaan...viinilasit ja boolilasit? Hyviä vinkkejä pliis.

Vierailija
10.02.2009 |

.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jokaiselle vieraalle halua merkitä oman lasin? Hiukan junttia mutta voithan askarrella lasin jalkaan jonkun nimilapun.



Jos halua sen sijaan erottaa esim. kahden eri ihmisen omistamat lasisarjat niin voit merkitä toisen niistä laittamalla lasin jalkaosaan alapuolelle pienen merkin mahdollisimman vaalealla kynsilakalla.

Vierailija
2/2 |
10.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää katsoa jotkut lempeästi kiinnittyvät, ettei tarvitse kynnet irvessä niitä seuraavana päivänä repiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi