Minä en ymmärrä miksi valtaväestön aborttikäyttäytymiseen ei saisi mediassa puuttua,
mutta lestojen ehkäisyn käyttättämättömyys on aihe jota saa vapaasti ruotia. (t. eräs ev.lut)
Kommentit (9)
telkkariin kauhistelemman sitä? Ei ole pitkä aika kun synnytyslääkäri puhui lestojen ehkäisemättömyydestä ja sen riskeistä.
vihreitä feministejä joiden jumala on MINÄ ITE .
Kaikki muu on kamalaa ja kaikki muut vois ampua, (tulta munille vaan) ehkä jokusen miehen vois jättää henkiin ruikkimaan koeputkiin. Niistä sitten femakkolääkärit napsisi hyvät tyttösiittiöt jatkamaan naisten valtakuntaa, joku raukka joutuis synnyttämään muutaman poikapolon naisten alistettavaks että siittiön tuottajia tulisi lisää.
Muut naiset siis vapiskaa, ampu tulee pian teillekin, heti kun miehet on saatu välistä pois. Että eikun tulta munille. NIIN.
tossa lestadiolaiskeskustelussa taas oli kyse siitä, että naiset vaarantavat terveytensä, vointinsa, jaksamisensa ja ehkä henkensäkin YHTEISÖN PAINOTUKSESTA
Sitä paitsi kyllähän aborteista keskustellaan ja sosiaalisia abortteja pyritään vähentämään ehkäisyvalistuksella ja nuorten äitien tukitoimilla.
En tajua, mitä ap ajaa takaa, paitsi aborttien tekijjöiden syyllistämistä.
Terveisin terveydenhuollon työntekijä, joka ei ole ikinä itse ollut ei-toivotusti raskaana, mutta ei usko, että kukaan tekee abortteja huvikseen.
Juttelin mummon tilanteesta kotipalvelun hoitajan kanssa juuri viimeviikolla. Hän sanoi ettei mummo pärjää enää kovin hyvin kotoona ja pian ei pärjää ollenkaan.
'Valitettavasti meillä täällä ----ssa ei ole mitään välimuotoisia hoitopaikkoja. Me passitetaan mummot terveyskeskuksen vuodeosastolle ja sieltä sit voi päästä eteenpäin johonkin vissiin vähän tasokkaampaan paikkaan, jos sieltä vapautuu paikkoja, mutta niihin on kamala jono.
Kysyin sitten hoitajalta, et onko se terv.kesk. sitten tyyliin lääkkeillä sänkyyn hoitoa, hän sanoi että sitähän se valitettavasti on.
Täytyy vissiin alkaa selvittää niitä yksityisiä vaihtoehtoja heti maanantaina.
tämähän oli mielenkiintoinen näkökulma..
Juttelin mummon tilanteesta kotipalvelun hoitajan kanssa juuri viimeviikolla. Hän sanoi ettei mummo pärjää enää kovin hyvin kotoona ja pian ei pärjää ollenkaan.
'Valitettavasti meillä täällä ----ssa ei ole mitään välimuotoisia hoitopaikkoja. Me passitetaan mummot terveyskeskuksen vuodeosastolle ja sieltä sit voi päästä eteenpäin johonkin vissiin vähän tasokkaampaan paikkaan, jos sieltä vapautuu paikkoja, mutta niihin on kamala jono.
Kysyin sitten hoitajalta, et onko se terv.kesk. sitten tyyliin lääkkeillä sänkyyn hoitoa, hän sanoi että sitähän se valitettavasti on.
Täytyy vissiin alkaa selvittää niitä yksityisiä vaihtoehtoja heti maanantaina.
"valtaväestön aborttikäyttäytyminen" ... tarkastapa lähteesi ap!!!
mulla on kaksi eri sivua auki ja tänne hyppäs sen toisen ketjun viimeinen viesti, eikä se jonka kirjoitin. Eikä ollu muuten eka kerta.
miten nää mummot liittyy tähän mystiseen "valtaväestön aborttikäyttäytymiseen"?
Ja kuka sen voisi estää?