Ärsyttää yks kaveri, ottaa niin päähän kun hän kuvittelee tuntevansa mut
vaikka todellisuudessa ei tunne! hankala selittää mutta se mitä hän kuvittelee niin en ole sellainen luonteeltani vaan kaverini on kuonteeltaan sellainen että hänellle en voi "todellista" luonnetani näyttää.
Aina mun pitää esittää että meillä menee miehen kanssa hyvin ja jos joskus koitan alkaa kertomaan että ei asiat ole oikeasti hyvin tai että en ole tyytyväinen elämääni niin hän ei jotenkaan usko sitä, ja jos on kyse esim jostain seksijutuista joista voin kyllä avoimesti puhua ystävien kanssa niin tämä kaveri jos tietäs että meillä on esim seksileluja yms niin sehän sais slaagin. Se just ärsyttää että sit un pitää esittää et olen siveydensipuli jne...
vähän vaikee selittää mut ärsyttää kun todiaan ihan lapsesta ollaan oltu ystävät ja silti hän ei tunne mua...
Kommentit (3)
ja kuitenkin on ihan mukava ja meillä on ihan kivaa yhdessä jne... mutta välillä tulee näitä tilanteita kun haluaisin sanoa mitä mieltä itse olen jostian niin tiedän että jos avaan suuni niin hän alkaa ihmettelemään että kuikna minä voin sanoa sellaisia asioita.
En esim voi koskaan valittaa parisuhdeongelmia (koska hänen mielestään minulla ei voi olla sellaisia) tai valittaa jos on lasten kanssa mennä hermot (mullahan on hyvin asiat kun on kerran perhe)
Joo joo totta kai on hyvin asiat mutta ottaa vaan päähän kun hän voi kyllä valittaa elämänsä kurjuutta mutta minä en.
jos et saa olla oma itsesi hänen seurassaan? Vähennä yhteydenpitoa vähitellen, kunnes on minimissä...