Eilen Silja Serenadella Muumi meinasi käydä meidän kimppuun!!
Tarina meni seuraavasti... poikamme 3v menee halaamaan muumia joka ohi mennen vain silittää. Mieheni (lievässä humalassa tosin) suuttuu ja sanoo 'muumille' jotain tylyä poikamme dissaamisesta. Muumin 'juontaja' vaati muumin sitten takaisin halaamaan poikaa ja Muumi tuli ja tönäisi miestäni kuonollaan ja heristi (oikeasti ihan raivoisaan) nyrkkiä keskittyen lähinnä mieheeni - ei poikaamme.
No, mieheni ei voinut heidän lähtiesään olla sanomatta, että taisi muumi olla vähän krapulasa, minkä jälkeen muumi oli taas tulossa kimppuun, kunnes raahasin mieheni pois tilanteesta.
Tiesittekös tämän Muumeista!!
Kommentit (113)
raukka on ihan syytön tommosiin vanhempiin.. oltiin itekin risteilyllä tänä viikonloppuna, yhtään alkoholia ei otettu, yhdeksältä oltiin lasten kanssa sängyssä. meille on tärkeää, että lapsilla on mukavaa ja turvallinen olo.
raukka on ihan syytön tommosiin vanhempiin.. oltiin itekin risteilyllä tänä viikonloppuna, yhtään alkoholia ei otettu, yhdeksältä oltiin lasten kanssa sängyssä. meille on tärkeää, että lapsilla on mukavaa ja turvallinen olo.
Oikeastiko luulet ettei lapsilla voi olla hirmukiva-loma jollei vanhemmat naukkaile?
Seuraavan kerran kun käyt Alkossa, saat sieltä pyytäessä semmoisen kyselylomakkeen onko alkoholi minulle ongelma (tai vastaava nimi). Suosittelen että täytät sen ja mietit tarkkaan omaa suhdettasi alkoholiin.
Ota testi mukaan myös miehellesi.
Miksi sillä oli sitten hirmu kivaa? Ihmettelee ap.
kun on niin totuunut tuollaisiin junttivanhempiin, jotka munaa itsensä jossain Muumi-discossa
Jos tuollaisesta saa kohtauksen ettei muumi huomio poikaanne niin myöhemmin saattaa käydä vielä vaikka mitä.
Apua jos ensi jouluna joulupukki ei heti teidän tultua kauppaan huomio lastanne on silloin nyrkkitappelu varmaan joulupukin ja miehesi välillä.
Kannattaa miehesi ja sinunkin oppia, että teidän nicopetteri ei ole se ainoa.
Takertukaa nyt siihen, että ap:n mies oli humalassa, joo kamalaa! Musta pointti oli kuitenkin se, että MUUMI ei voi käyttäytyä tolleen todellakaan!! oli tilanne mikä hyvänsä, asiakaspalvelu työ tuokin! Luulisin että potkut on tuon jälkeen tullut!! Laivalla yleensä on paljon humalaisia ihmisiä, muitakin siis kuin tämä ap.n mies, HALOO!!!??? Ja ap.han itse tais olla selvinpäin ja huolehti lapsesta?! Niin johan täällä nyt joku oli lastikseenkin soittamassa, hoh hoi....
Ja voin vielä kaikille kertoa, ettei meilläkään kotona juoda lasten läsnä ollessa, mutta oliko tuo nyt niin kamalaa sitten... Luultavasti olisi lapsi nähnyt muitakin humalaisia....
joka ikinen juhannus tms, vaikka varmasti vanhemmat olivat hiprakassa, kun telmittiin serkkujen kanssa jne.
Me juomme mm. ruuan kanssa viiniä, se tekee itse asiassa ihmisestä SIVISTYNEEN, ei känniäälöitä - mitä sillä sitten tarkoitetaankaan (kuulostaa aika kynäniekan termiltä).
Tuntuu niillä siellä eteläeuroopassakin mukavaa olevan vaikka juovat viiniä jopa päivällä - siiis käsitättekö - työpäivän keskellä!!!!!!!
-ap
Oikeastiko luulet ettei lapsilla voi olla hirmukiva-loma jollei vanhemmat naukkaile?
Seuraavan kerran kun käyt Alkossa, saat sieltä pyytäessä semmoisen kyselylomakkeen onko alkoholi minulle ongelma (tai vastaava nimi). Suosittelen että täytät sen ja mietit tarkkaan omaa suhdettasi alkoholiin.
Ota testi mukaan myös miehellesi.
Miksi sillä oli sitten hirmu kivaa? Ihmettelee ap.
Jos nyt jo sai pienet kilarit ettei muumi huomannut heidän lastaan.
Tämä oli kyllä tämän illan pelastus. Nauroimme mieheni kanssa ihan sikana!!1
Ai että oikein viinin juominen tekee ihmisestä sivistyneen? Ohhoh.. Ap hei, siistys tulee ihan muualta kuin pullosta, koskaan ei ole juominen tai juomatta jättäminen yksinään riittänyt sivistykseen.
teininä vissiin jossain tappelussa ollut, mutta sen verran aikuinen, että ei tappelisi MUUMIN kanssa. Mutta miten voisikaan, kun ei tappelua voi harrastaa yksin, muuminhan pitäisi olla siinä mukana.
Pointti jutussa oli, kuten joku sanoi, mielestäni Muumin pitäisi, etenkin laivalla, kyetä pikkaisen pidempään pinnaan, eikä suuttua pienestä huomauttelusta niin, että tulee puimaan nyrkkiä ja tönimään. Minusta SE on käsittämätöntä, ei se, että joku on hiprakassa. Mutta koko yöhän tässä menisi, jos sen täällä oleville selittäisi. Kiitos niille, joilla on aivot päässä :)
-ap
Jos nyt jo sai pienet kilarit ettei muumi huomannut heidän lastaan.
olen jo allekirjoittamassa eropapereita, kunnes mietin, että itse asiassa - mieheni juo vähemmän kuin minä, leikkii poikamme kanssa joka päivä, opettaa häntä kärsivällisesti mm. pyöräilemään, rakentamaan legoja, piirtämään, tienaa enemmän kuin minä, on auttanut minut yli masennuksesta, tekee ruuat perheessämme... pitäisiköhän minun sittenkään. Hmm.
Nyt on kyllä hieman kinkkinen tilanne, etenkin kun koko perheeni on sitä mieltä, että hän on paras isä, minkä tuntevat.
-ap
Jos tuollaisesta saa kohtauksen ettei muumi huomio poikaanne niin myöhemmin saattaa käydä vielä vaikka mitä.
Apua jos ensi jouluna joulupukki ei heti teidän tultua kauppaan huomio lastanne on silloin nyrkkitappelu varmaan joulupukin ja miehesi välillä.
Kannattaa miehesi ja sinunkin oppia, että teidän nicopetteri ei ole se ainoa.
Ai että oikein viinin juominen tekee ihmisestä sivistyneen? Ohhoh.. Ap hei, siistys tulee ihan muualta kuin pullosta, koskaan ei ole juominen tai juomatta jättäminen yksinään riittänyt sivistykseen.
oikeasti MUUMI tulee haistattelemaan. Se oli varmasti elämäni huvittavimpia hetkiä. Se muumin seurassa ollut juontaja oli todella nolona.
Noh, poikamme ei tykkännyt muumeista ennenkään...
t.ap
Tämä oli kyllä tämän illan pelastus. Nauroimme mieheni kanssa ihan sikana!!1
Mitähän miehesi oikein sanoi sille ja miten rumasti.Voi olla, että muumilla tuli siinä kohtaa mitta täyteen, jos oli päivän jo kuunnellut kännisten vaatimuksia. Vaikka on asiakaspalvelutyössä, ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa.
Siis että heristi ihan raivoissaan - se valtava möhkälekö - älä nyt naurata!
Tai naurata vaan, tää oli pitkästä aikaa hauska aloitus.
Muumi tuli ja tönäisi miestäni kuonollaan ja heristi (oikeasti ihan raivoisaan) nyrkkiä keskittyen lähinnä mieheeni - ei poikaamme.
!!
Ovat sillä kädet vapaana ja silmät. Se ei puhunut mitään mutta tönäisi kyllä sillä kuonollaan ja todellakin - pui nyrkkiä, miten se nyt siinä muumipuvussaan pystyi...
Se oli oikeasti todella koomista ja olisi mielelläni nähnyt mieheni vs. muumi, mutta kun poika oli siinä niin piti heti rauhoittaa tilanne, koska muumi ei todellakaan ollut perääntymässä...
-ap
Siis että heristi ihan raivoissaan - se valtava möhkälekö - älä nyt naurata!
Tai naurata vaan, tää oli pitkästä aikaa hauska aloitus.
Muumi tuli ja tönäisi miestäni kuonollaan ja heristi (oikeasti ihan raivoisaan) nyrkkiä keskittyen lähinnä mieheeni - ei poikaamme.
!!
ja ns. dissaat sen ihan täysin', minkä jälkeen juontaja hätääntyi, että pitäähän sitä nyt halata jos tulee halaamaan ja mitäköhän sitten. No, muumi halasi pikaisesti ja mieheni edelleen valitti, että miten asiakaspalvelussa plaaplaa ja muumi tönäisi miestäni ja heristi nyrkkiä naaman edessä. Sitten he olivat lähdössä pois ja juontaja sanoi jotain ja mieheni totesi, että taisi muumikin olla krapulassa, minkä jälkeen muumi tuli takaisin kiinni mieheni naamaan heristämään nyrkkiä ja minä vedin sitten mieheni siitä pois tms.
näin siis mieheni vs. muumi.
-ap
Mitähän miehesi oikein sanoi sille ja miten rumasti.Voi olla, että muumilla tuli siinä kohtaa mitta täyteen, jos oli päivän jo kuunnellut kännisten vaatimuksia. Vaikka on asiakaspalvelutyössä, ei tarvitse sietää ihan mitä tahansa.
En tiedä, siellä oli salin täydeltä aikuisia lapsineen - ja jokaisella lasi kädessä. Emme myöskään raivonneet. Musta, valkoinen, harmaa... värejä löytyy...
t.ap
Tiedänpä etten lähde hiihtoloma-aikaan viikonloppuristeilylle.