Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö itse kirppikseltä/huutonetistä ostettuja vaatteita? käyttääkö miehesi?

Vierailija
21.02.2009 |

.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutiksesta olen ostanut tiettyjä merkkejä, mm. Sandia ja Tommy Hilfigeriä (koska noista tiedän koon tosi hyvin).

Ihan tavalliselta kirppikseltä olen löytänyt mm. äitiysvaatteita, ihan iskemättömät nahkasaappaat, murtsikamonot, farkut ja pari paitapuseroa - noin niinkun viimeaikoina.

Olen aika laiska kirppisten kiertäjä, mutta noista hyvistä löydöistä hiukan innostuin.

Vierailija
2/3 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta. Ostan niitä jättipaketteja, raakkaan huonot ja sopimattomat takaisin myyntiin ja teen uusia pakettikombinaatioita niistä. Saatan saada itselleni ilmaiset vaatteet, kun saan paljon huutajia niille loppuosille pakettia tai jopa voin jäädä voitolle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käyttänyt, vielä. Ei ole sellaista tilannetta tullut jossa voisi käyttää.

Mieheni ei käyttäisi.

En ostaisi noita paketteja. Kirppiksillä kyllä käyn joskus, ja ostan vaatteita itsellenikin sieltä, ja käytänkin, perusvaatetta, tai erikoisempaa, jos löydän "jotain kivaa". Harvemmin mitään tarpeellista alan sieltä etsiä. Paitsi viimeks tarvitsin suoria housuja, ja jakkupukuja, ja kirppikseltä löytyi aivan käyttämättömän oloisia laadukkaita pienellä rahalla. Säästin pitkän pennin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän