Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Intuitiolla katsova vastaa parille ensimmäiselle!

Vierailija
08.12.2008 |

Kysy kysymyksesi ja vastaan mitä kuvina minulle annetaan!Toivon oikeasti fiksuja kysymyksiä eikä mitään "soittaa ihastukseni tänään,huomenna vai ylihuomenna,tykkääkö minusta?" yms ...kysy jotain tärkeetä!!

Vastaan vain parille ensimmäiselle,kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko uuden työn vuoden vaihteessa, vai jäänkö taas työttömäksi?

Kiitos :)

Vierailija
2/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuleeko meidän parisuhteesta mitään?

Vierailija
4/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko uuden työn vuoden vaihteessa, vai jäänkö taas työttömäksi?

Kiitos :)

Nouseeko tähän joku viivästys?Tammikuun alku näytetään hiukan epävarmana kohdallasi,et oikein tee mitään ja tuntuu pientä epätoivoa olevan toimissasiKysyn onko tämä uusi työ niin näytetään että sinä hymyilet ja kävelet kevein askelin.Kysyn työstäsi ja sanotaan että helmikuun loppu on tasaisempi,jotain tärkeää tapahtuu työhösi liittyen,se lupaa jatkuvuutta!

-intuitiolla katsova

Vierailija
5/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko toivomani työn entä lapsiluku, saammeko vielä täydennystä perheeseemme? syksyllä minulla oli keskenmeno.

Vierailija
6/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saammeko vielä lisää lapsia? Miten työpaikkani käy tulevaisuudessa?

Kiitos!

Nainen viimeisillään raskaana,hymyillen pitää kiinni isosta kummustaan.Kaunis nainen.

Kaksi vuotta,n.3 ikäinen,vaal.punahousuinen pieni nyytti ihmettelee maailmaa.

Työpaikka,rakennuksessa painostava ilmapiiri..ihmiset katsovat toisiaan pälyillen.Sinun työpaikallasi tapahtuu mutta saan kuvan että asia hoituu kohdallasi parhain päin,asia ei koske sinua...taidat olla jo raskaana kun tämä asia tulee käymään!!Kaikki on hyvin!

t.intuitiolla katsova

Vierailija
7/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työasiat taas vähän sotkussa Mitä säkyy? Lapset?

Tuntuu että miehellesi on käynyt hassusti,jostain muusta (henkilöstä) riippuen on päässyt sekaannusta syntymään.Jonkinlainen väärinkäsitys?Peli ei todellakaan ole menetetty,miehelläsi on paljon tehtävää mutta tämä on taas miehesi valinta,vaikka miehesi kovapäinen onkin niin kyllä hän aina jotenkin on itsensä "yli" saanut...älä murehdi!

Miksi minulle annetaan kuvaa vanhemmasta (ikäarvionti aika vaikeaa mutta 3-6v?)poikalapsesta?Hänet näytetään touhukkaana,menee ja tulee,vauhdissa.Toinen lapsi on hiljaisempi,katsoo kauempaa,herkkä ja loukkaantuu helposti...tue häntä miehesi kanssa!

Lapset ovat sitkeitä,teillä menee kaikki ihan hyvin!!

-intuitiolla katsova joka lähtee nyt nukkumaan

Vierailija
8/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menikö edes oikein? Tai sinnepäin?

Vierailija
9/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joka kerta näin...aina kun olen seuraavana vuorossa, näkijä ei enää vastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan