En ilmoittanut sairaalan potilastietoihin ketään lähiomaiseksi
Kirjoittauduin äitiyspolin asiakkaaksi ja käskin osastosihteerin jättää lähinomainen kohdan tyhjäksi.
Käskin vaan ilmoittaa maistraattiin jos sattuu niin huonosti käymään että henkeni heitän.
En pidä yhteyttä sukulaisiini ja miesystävänikin heivaan kohta pois elämästäni
Kommentit (8)
Ei mun sairaala-asiat kiinnosta ketään ystävääni ja esikoisesta ottavat vastuun lastensuojeluviranomaiset jos mulle jotakin sattuu.
En kaipaa ketään ottamaan vastuuta mun asioista
Ei mun sairaala-asiat kiinnosta ketään ystävääni ja esikoisesta ottavat vastuun lastensuojeluviranomaiset jos mulle jotakin sattuu.
En kaipaa ketään ottamaan vastuuta mun asioista
tietää, mitäs sitä edes kysyvät jos en ole oma-aloitteisesti lähinomainen-kohtaan mitään täyttänyt.
Voinhan minä siihen puhelinluettelosta jonkun nimen etsiä, jos sitä kovasti kaipaavat
mutta ei sulla tietenkään ole niitäkään.
Lapsistasi tulee joskus lähiomaisia sinulle.
ja on mulla äiti ja velikin, mutta niihin ei kiinnosta pitää yhteyttä.
lähiomaisen tiedot ovat myös siksi tärkeitä, että hoitohenkilökunta saisi sinusta riittävästi tietoa jos satut esim. itse olemaan tajuton.
Jouduin sairaalaan yllättäen ja ilmoitin sinne parhaan ystäväni yhteystiedot, kun miesystävä sattui olemaan sillä hetkellä kaukana työmatkalla. Sisko oli naapuripaikkakunnalla ja vanhemmat toisella puolella Suomea. Jotenkin vain siinä tuskien keskellä kelasin, että ystäväni on paras yhteyshenkilö.