Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei voi mitään. Musta toi Timo Hännikäinen on ihan sairaan hyvä tyyppi.

Vierailija
19.02.2009 |

Mut emmä sitä panis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Hännikäinen on nykyisin täysverinen fasisti.

Timo Hännikäinen sekosi puutteessa olosta niin pahasti, että hurahti Jussi "Olen Arjalainen Ja Haluan Piiskata Neekereitä" Halla-ahon rasistipropagandaan. Hännikäinen julisti itse itsensä intellektuelliksi ja kuvittelee olevansa Suomen johtava uuskonservatiivinen filosofi. Blogissaan Hännikäinen saivartelee Adolf Hitlerin virheistä ja fasismin todellisesta olemuksesta. Sekä tietysti purkaa katkeruuttaan feministejä kohtaan. Nämä kun ovat syyllisiä itsesäälisen Timo-paran ongelmiin.

Jos Timo Hännikäinen ei olisi kuvottava fasisti, tämän mielenterveysongelmia voisi sääliä.

Vierailija
2/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika fasistista leimata Hännikäistä fasistiksi, ja vieläpä kuvottavaksi. Hännikäinen ja Sarastus-lehti taitaa sanoa ääneen sen mitä maassamme tällä hetkellä tapahtuu ja jota liberaalieliitti ei halua kuulla kenenkään sanovan. Tietenkin jos on esim. vihreän maailmankuvan läpimanipuloima, voi Hännikäisen viestiä olla vaikea ottaa vastaan, ja asia onkin sitten ulkoistettava päässään "kuvottavaksi fasismiksi".  Kun oma maailmankuva on lyöty noin lukkoon, sieltä on sitten helppo heittää hitler-kortteja ihmisten päälle ja kehottaa olla koskematta. Mutta onneksi ihmiset osaavat ajatella myös itse. 70-luvun ajatuspoliiseista olemme jo opin saaneet. Ihmisten mieltä ja ajattelua ei voi noin vanhoilla konsteilla enää estää kulkemasta sinne, minne selvät havainnot yhteiskuntamme tilasta sen johtavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Hännikäinen on KUVOTTAVA. Ihan sama, mitä hän nykyään suustaan päästelee. Sen verran on jo itse maineensa pilannut.

Vierailija
4/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tyypistä.

Vierailija
5/6 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi Pete on niiiiiin suloinen.

Vierailija
6/6 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija Timo Hännikäinen kuuluu nykyisin kansallissosialistisen Sarastus-lehden toimituskuntaan.

http://sarastuslehti.com/kirjoittajat/