Tänään Satuhäät ohjelmassa "tosirakkaus odottaa" pari.
Saavat toisensa vasta hääyönä ja häiden jälkeen muutto yhteiseen kotiin. Mielenkiinnolla aion katsoa. Jotenkin herttaista. Toivottavasti vuoden kohtelvat heitä hyvin!
Kommentit (5)
mutta kuulostaa todella suurelta riskiltä. Jos ei ole ikinä asunut miehensä kanssa ennen häitä, niiin ei voi tarkalleen tietää, millainen mies "kotioloissa" on. Esim. mies saattaa kyllä vakuutella, et hoitaa kotityöt ja muut, mutta totuus voi olla toinen.
en todellakaan usko,et kaikki 150 vierastamme ajatteli vaan et "kohta ne nai" :D
Tai jos ajatteli niin pitäisin niitä aika hulluina :D
3
Kyllä meilläkin tosi rakkaus odotti ja olen siitä iloinen. Pian jo yhdeksän yhteistä onnellista aviovuotta takana.
Mut eikös kaikki nai hääyönään kuitenkin? Se kai kuuluu siihen "juttuun" joka tapauksessa, miettiköön vieraat sitten mitä miettii. ;)
muutti miehensä kanssa yhteen 3kk häiden jälkeen ja eka lapsi syntyi pari kk muutosta (niin että seksiä oli harrastettu ennen häitä, jos sillä on väliä). Niillä menee tosi hyvin. Mies tekee kotitöitä siinä missä kaverinikin, teki myös sillon ku kaveri oli äitiyslomalla/kotihoidontuella. Ja tekee edelleen ku molemmat on töissä.
Toisin kävi mulla exän kanssa. Homma toimi ja kotityöt jaettiin, niin pitkään kunnes jäin äitiyslomalle. Sillon exä lopetti kotitöiden tekemisen ku mä olin kaikki päivät "vaan" kotona. Ja sama jatku senkin jälkeen ku menin töihin. Ei aittanu puhuminen eikä mikään. Ja erohan siitä tuli.
että häissä takuuvarmasti häävieraat miettisivät, että kohta ne nai, kohta ne nai. Ja sitten minä miettisin, että nyt ne vieraat miettivät, enkä pystyisi keskittymään omiin häihini.