Kuvailkaa muutamalla lauseella vartalonne... ja oma mielipiteenne siitä.
Itsellä on erittäin hoikka(melkein liiankin), pienet rinnat (a) ja pienet nännit, mutta muusta poiketen iso pyöreä takapuoli ja lantiotakin löytyy sopivasti. Jos jotain saisin muuttaa ottaisin hieman isommat rinnat ja vähän pyöreyttä kroppaani. Jos olisin sinkku en tiedä kehtaisinko riisua kenenkään edessä kun tuntuu ettei ole kuin luuta ja nahkaa... onneks peba pelastais vähän tilannetta;-)
Kommentit (17)
180 cm, 85kg, treenattu kroppa. Liian vähän kiloja, saisi olla enempi massaa.
c-kuppi. Vatsa saisi olla timmimpi, kun se ei synnytysten jälkeen ole ihan entisensä. Muuten olen ihan tyytyväinen.
176 cm, 68 kg. pitkä- ja hoikkaraajainen, aika leveä lantio ja kapeahko vyötärö, b-kupit. Läskiä on lähinnä keskikehossa, mutta ei pahasti. Masu on vähän pömppö. Kaksi lasta synnytetty ja imetetty, siihen nähden varmaan keskivertoa parempi, vaikkei mikään lehtien sivuilla esiteltävä kroppa.
pienikokoinen ja tiimalasimallia, taskuvenukseksi joku joskus kuvaili. Leveä lantio, kapea vyötärö, rinnat keskikokoiset. Iho hyvin vaalea, nännit pienet ja pinkit. Raskausajat näkyvät siinä, että rinnat eivät enää ole ihan puolipallot, mutta eivät onneksi roiku eivätkä ole lattanat. Selluliittiä näkyy vähän kirkkaassa valossa, sitä inhoan. Haluan treenata lisää reisiä ja takapuolta.
Kroppaani olen tyytyväinen, koska saan mieheni kuumaksi edelleen ihan vain vaatteeni riisumalla...
Olen vaalea, rehevä, pitkätukkainen, X -mallinen (112-77-110) nainen. Olen aina tykännyt isoista tisseistäni (silloinkin kun ne olivat vasta D-kuppia) ;-) Nyt kuppi 75-80-F/G. Kokonsa, ikäni ja maan vetovoiman takia ne tosin vähän roikkuvat, ja sinkku kun olen, pelkään niitten tuottavan pettymyksen miehelle sitten kun taas alasti olen jonkun kanssa... Rintsikat päällä ne ovat aika upeat.
178/92kg. "Joka paikassa paljon". Harteikas, työmiehen käsivarret ja lihaksikkaat reidet ja pohkeet. Vietettyäni pitkään huonoa elämää olen saanut viimeinkin itseni lähes rantakuntoon vatsan osalta muutaman vuoden ahkeran liikunnan ja jumppaamisen ansiosta. Vatsassa olisi vielä trimmaamista mutta sekin on nykyisellään ikä ja harrastukset huomioiden ok.
Joo mulla on kurvikas vartalo.
oon aika hoikka ja tissit just semmoset sopivat.
perse ihan normaali!
Ei mun kroppaani himoita, muttei sitä kai oo haukuttukkaan.
oon semmonen perus tyyppi!
t:Maili
Aina kroppa ollut vähän kurviton tai ainakin vyötärötön. Tissit on b kuppia ja aika kiinteet. Peffa on pysty muttei leveä. Sellua löytyy. Pahin ongelma on nyt masu, se on tosi löllö.
Olen tiimalasi pienillä rinnoilla. Ranteet, nilkat tms tosi sirot mutta lantio on leveä ja peppu pysty ja pyöreä liikunnan ansiosta. Vyötärö on kapea ja vatsa litteä. Raskausarpia löytyy rinnoista eniten mutta olen sinut niiden kanssa koska ei niille mitään voi. Selluliittia näkyy vaikka treenaan, se on kai perinnöllistä ja häpeän sitä todella paljon :( Reidet on lihaksikkaat, ja käsivarret. Ei mitkään Madonna- tyyliset mutta hiuksia harjatessa haba näkyy ;) En tiedä olenko tyytyväinen, minä olen minä, haluaisin korjata paljon mutta en siihen kuitenkaan ryhtyisi käytännössä. Mieheni mielestä olen superseksikäs ja peppu on kuulema seksikkäintä koko maailmassa! :D
Toivoisin olevani hoikka, kapealanteinen ja siro, kuin sex and the cityn Carrie ;)
Pienet rinnat, hieman roikkuukin imettämisistä, ehdottomasti vartalon huonoin kohta.
Erittäin kapea vyötärö, mahaa ei ollenkaan, lihaksikas vatsanseutu, harrastan ratsastusta ja tekee keskikeholle hyvää.
Takapuoli pyöreä ja hyppyrimallinen.
Olen tyytyväinen, en tarvitse paljoa liikuntaa niin kroppa jo kiinteä vaikka ikää yli 30v eli hyvät geenit siinä suhteessa.
Vaikka olen pitkä, olen suhteellisen "pikkuinen" ja naisellisen mallinen.
pienikokoinen ja tiimalasimallia, taskuvenukseksi joku joskus kuvaili. Leveä lantio, kapea vyötärö, rinnat keskikokoiset. Iho hyvin vaalea, nännit pienet ja pinkit. Raskausajat näkyvät siinä, että rinnat eivät enää ole ihan puolipallot, mutta eivät onneksi roiku eivätkä ole lattanat. Selluliittiä näkyy vähän kirkkaassa valossa, sitä inhoan. Haluan treenata lisää reisiä ja takapuolta.
Kroppaani olen tyytyväinen, koska saan mieheni kuumaksi edelleen ihan vain vaatteeni riisumalla...
Sinähän saat minut innostumaan pelkällä kuvauksella - taidat osua niin lähelle toiveitani!
Kuulostaa todella hyvältä, varsinkin jos on pysty ja pyöreä peppu ja pitkät hiukset.
70 c
Olen tyytyväinen.
olen 161cm ja 53kg..suht timmissä kunnossa..peppuuni erittäin tyytyväinen niinkuin muutenkin kroppaani paitsi tissit ovat KAMALAT synnytyksen/imetyksen myötä....=/ ei kyllä kenenkää eessä kehtaa riisua!!kokoa 75c..muuten olen nätti nainen =)
159 pitkä, c-kuppi, 67kg. Olen puolessatoista vuodessa laihduttanut parisenkymmentä kiloa, ja roikkuva maha oksettaa itseäni aina, kun katson itseäni alasti peilistä. Vaatteet päällä ihan ok.
Tissit on isot 75/E ja roikkuvat jonkun verran - ikä, imetys ja maan vetovoima tekevät tekojaan. Maha vois olla kiinteempi, niin kuin koko muukin kroppa. Olishan tässä kai vetsellä paljonkin töitä jos oikein tarkka olisi ja rahaa olisi käytettävissä. Toisaalta en ole keltään mieheltä pahaa sanaa kropastani kuullut, yleensä rintojani ihaillaan ja ylistetään. Itselle ne ovat sekä hyvät että huonot, tykkään ja en tykkää ;)
184 cm pitkä, 100 kg. Vahvat käsivarret. Paksut pohkeet. Melko vatsakas, ruoka maistuu. Mutta se ei näytä niin pahalta, koska punttitreeni näkyy kropassa. Maha ei roiku. Pyöreät pakarat. 10-15 kiloa pitäisi saada pois, niin kasvojakin katsoisi mieluummin peilistä. Penis on keskikokoa, 16 cm pitkä ja 4 cm paksu. Lisää lihasta haluaisin, koska treenaaminen on mukavampaa kuin laihduttaminen ja ylipaino on helpompi sietää, kun on voimaa ja lihaksia.