Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaajakäynnistä puolet kului hiusten kuivattelemiseen, törkeää rahastusta

Vierailija
19.02.2009 |

Hiusten siistimiseen meni 7min ja loput 13 minuuttia kampaaja käytti hiustenkuivaajalla hiusteni kuivatteluun, vaikka ne eivät olleet edes märät. Enkä edes olisi halunnut muotoilutuotteita, mutta silloin olikin jo liian myöhäistä.

ja maksoi 28€

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt ammattikoululla opiskelijoilla ja aina sanon että minun hiuksia ei tarvitse kuivattaa loppuun asti ja aina ne vaan kuivattaa. ..prkl.

Vierailija
2/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt ammattikoululla opiskelijoilla ja aina sanon että minun hiuksia ei tarvitse kuivattaa loppuun asti ja aina ne vaan kuivattaa. ..prkl.

kun ne eivät voi jättää sitä työtä kesken... Voi juma miten pihejä ihmisiä, "en tykkää kun mun tukka kuivatetaan kampaajalla, haluaisin nekin rahat säästää"! Siis jonkun mielestä amiskampaamokin on kallis???

Siis ihan oikeestiko joku tällaista asiaa harmittelee? Olisin ihan onnesta mykkänä jos selviäisin kampaajakäynnistä alle 50 eurolla, mutta aina menee lähes 100 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu kehtaa maksaa Suomen kiskurihintoja, jos oolisi mahdollisuus päästä murto-osalla??!

Vierailija
4/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hinta olisi ihan sama vaikka lähtisit sieltä moppi märkänä. Mutta ehkä ei halua saada tunnolleen keuhkokuumettasi.

On teitä moneen junaan...

Vierailija
5/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jospa ap. ois fiksu ja sanois jo sillon kun kampaaja tekee työtään..kannata marista sitte palstoilla..

sehän ois sama kohta, jos kampaaja saksii liian lyhyeksi tukan..et sitte pillittää kotona et kuinka sianharjas-tukan kyni kampaaja..nyyhkis..

Vierailija
6/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla ainakin maksaa ihan saman verran kuivattaako ja laittaako hiukset nätisti ja lakkaakin vielä, hui!, kuin jos lähtisin sieltä tukka lattiamoppina ja pää märkänä leikkuun jälkeen! Ja ihan sen 30 euroo maksaa, josta tosi mieluusti maksankin!!!

Vierailija
7/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tätä, koko rahalla kun kerran vuodessa kampaajalla käyn

Vierailija
8/8 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä mitään minuuttitaksaa ole.