Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lääkkeitä ja olutta

Vierailija
19.02.2009 |

Hei! Sairastuin skitosofreniaan ja syön lääkkeeksi zyprezaa ja diapimidia illalla. lisäksi juon lähes joka päivä olutta. hävettää kertoa. lääkkeiden kanssa ei suositella juomista. hävettää, mutta olen tullut riippuvaiseksi. ylipainoa on tullut, mutta laihdutus aina stoppaa kun juon olutta. lapsia on ja opiskeluakin,jotka molemmat sujuu hienosti. apua tarvitsisin, mutta olen yksin kun en kehtaa kertoa kellekkään oluen juonnista. ulkoisesti menee tosi hyvin, mutta muut ihmettelee painonnousua. olkaa ystävällisiä ja vastatkaa. olut on helpotus siihen kun ahdistun kun ajattelen että sairastuin. tiedän, tekosyy. mutta en osaa sitä lopettaakaan. kamalalta näyttää kirjoitetulta tämä teksti. kohtalotovereita? ei varmaan oo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin hieno asia, että tiedostat itse ongelmasi. Ehkä tässä yhteydessä kannattaa unohtaa se häpeily ja hakea apua. Itsekin tiedät, että olut on tekosyy juuri tuohon ahdistukseen. Paljon vähemmän olisit varmasti ahdistunut, jos pystyisi lopettamaan oluen juonnin ja saisit laihdutettua.

Vierailija
2/3 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kehtaa pyytää apua julkiselta puolelta . toivoisin että lopetuspäätös tulisi pään sisältä. toivottavasti joku lähtisi tsemppaamaan minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat itsestäsi irti sen verran, että pystyt lopettamaan! Kukaan muu ei oikein voi sinua auttaa kun päätös on sinun itsesi tehtävä. Kyllä minä ainakin mielelläni luen sitten kuulumisiasi täältä.