Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen " värkki" oikeasti ruma?

Vierailija
22.11.2006 |

Mieheni tokaisi tänään olohuonekeskustelussa ihan muuhun asiaan liittyen, että " eihän se naisen alapää tosiasiassa ole kovin kaunista katseltavaa" ja " kaikkihan sitä mieltä ovat, että se on oikeasti ruma" .

Onko näin? Minä aloin heti ajatella, että se puhuu tietenkin minusta eikä naisista yleensä... ;)

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä monenlaisia tullut nähtyä, vaan ei yhtään rumaa.

Vierailija
82/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka nainen makaa selällään,nostaa polvet ylös jalat yhdessä,niin tosi kaunis on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen mieheni sai minut tuntemaan itseni kauniiksi ja kiihottavaksi myös sukuelinten osalta. Nykyinen on jotenkin estynyt törppö, haluaisi kyllä katsella mutta ei koske eikä kehu, en voisi enää ikinä näyttää itseäni hänelle. Eikä seksiä kyllä muutenkaan ole paitsi joskus siedän jonkun panon, vaikka ei se miltään tunnu ellei nyt joskus sitten satu ikävästi. 

Omasta mielestäni sukuelimet, kummankaan sukupuolen, eivät ole mitään taideteoksia siinä mielessä kuin jokin simpukankuori tai auringonlasku, mutta kiihottavia ja vaikuttavia sen osalta mitä nautintoa ja hyväksytyksi tulemisen tunnetta voi toiselle niiden kautta tuottaa. 

Vierailija
84/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pitänyt alapäätäni rumana ja epäkäytännöllisenä, mutta ei sitä kukaan ole minulle kommentoinut joten en tiedä mitä on ajateltu. Ja miesten en sitä anna nähdäkään. Liikaa häpeää.

Vierailija
85/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla homo. Ei tuollainen ole muuten normaalia.

Vierailija
86/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne kaikki enemmän tai vähemmän rumia, mutta ei ne ole katseluun suunniteltujakaan.

Vierailija
87/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroottinen kiinnostuksesi kohdistuu naisiin, niin ei se ole ruma.  Ei todellakaan.

Vierailija
88/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään rumaa nähnyt. Voisin kuvitella, että muslimin leikkelemänä kauniista pillusta tulee ruma. Nainen kärsii siitä koko elämänsä.

Rumaa on se että kauniin, ihanan ja parhaan makuelämyksen nimeä käytetään kirosanana. Siksi puhun pillusta  enkä vitusta!

M55

Vierailija
89/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Aloittaja tuskin tulee enää paikalle vastaamaan, mutta kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa että oma on kaunis?

Vierailija
90/110 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
91/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina pitänyt alapäätäni rumana ja epäkäytännöllisenä, mutta ei sitä kukaan ole minulle kommentoinut joten en tiedä mitä on ajateltu. Ja miesten en sitä anna nähdäkään. Liikaa häpeää.

Turhaan häpeät pillusi on varmaan todella hyvän ja kiihoittavan näköinen. Olet menettänyt todella paljon turhan häpeän takia jos et ole saanut esim. hyvää suuseksiä, siinä nauttii sekä sinä että nuoleva mies joka samalla kiihottuu pillustasi.

Vierailija
92/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä (M67 ja N66) on iät ja ajat jalkojenvälivärkit olleet ikäänkuin Luojan luomat, toisistaan erilaiset mutta siksi juuri yhteensopivat, ei ole ollut tarpeen keskustella niiden ulkonäöstä.

Vierailija
93/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan häpeät pillusi on varmaan todella hyvän ja kiihoittavan näköinen. Olet menettänyt todella paljon turhan häpeän takia jos et ole saanut esim. hyvää suuseksiä, siinä nauttii sekä sinä että nuoleva mies joka samalla kiihottuu pillustasi.

Samaa mieltä. Ei kenenkään ole tarvis tuntea häpeää jalkovälistään. Minulla, vanhalla ukolla, viime vuonna korjattin peniksen päätä koska esinahan alareuna oli liian ylhällä peittäen virtsaputken suun osittain siten että kamat eivät tulleet suoraan ulos vaan ikäänkuin valui / pulpahteli ulos. Neljä naista, lääkäri, leikkaussalihoitaja, avustaja ja alan opiskelija touhusivat noin varttitunnin / noin 10 tikin verran ja hyvä tuli.

Vierailija
94/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien naisten "värkit" eivät ole samannäköisiä. Jotkut on kauniita, jotkut rumia.

Vierailija
95/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien naisten "värkit" eivät ole samannäköisiä. Jotkut on kauniita, jotkut rumia.

En ole ikinä havahtunut ajatukseen että onpas kinkulla kaunis, taikka ruma, tavara (alapää). Minusta kinkun alapää on enemmän tai vähemmän seksikäs. Tiheä, musta ja karhea, tiukalla kiharalla oleva, häpykarvoitus on minusta kaikkein seksikkäin.

Vierailija
96/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne kaikki enemmän tai vähemmän rumia, mutta ei ne ole katseluun suunniteltujakaan.

Miten niin rumia? Oletko heteromies tai lesbo/bi-nainen? Vaikea uskoa että noiden mielestä naisten alapäät olisivat rumia.

Vierailija
97/110 |
15.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Aloittaja tuskin tulee enää paikalle vastaamaan, mutta kuinka moni nainen voi rehellisesti sanoa että oma on kaunis?

minä

Vierailija
98/110 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tai ainakin omanaisystävän pillu on kaunis. Turpeat huulet ja kuin pienet ruusun terälehdet kurkistavat sieltä välistä. Kiihottuneena kutsuu houkuttelevasti.

Vierailija
99/110 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" eihän se naisen alapää tosiasiassa ole kovin kaunista katseltavaa" ja " kaikkihan sitä mieltä ovat, että se on oikeasti ruma" .

Kuinka typerä mies on, jos päättää laukoa tuollaista naiselleen? Ei ilmeisesti ainakaan seksiä halua jatkossa.

Vierailija
100/110 |
16.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kamaloittavaa, että nainen häpeää kauneintaan. Vaikka et ole kuullutkaan, tiedoksi että suurin osa miehistä pitää sitä kauneimpana, mitä koskaan on nähnyt. Vittusi on oikeasti todella kaunis, aivan ihana.