Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ravintola-alalla työskentelevät!

Vierailija
18.02.2009 |

Paljonko saat palkkaa ja millä ammattinimikkeellä? Lisät?

Minulle tarjottiin baarista ravintolapäällikön paikkaa, palkka olisi 2200 euroa kuussa. Onko se hyvä? Pieni paikka, yrittäjä itse mukana, ei olisi kovin raskas vastuu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sis lisät (teen tosin oikeastaan vain päivää) 2700e

Vierailija
2/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällä hetkellä töissä mutta olen koulutukseltani matkailun restonomi (hotelli/matkailu/ravintola-alan esimieskoulutus) ja olisin kyllä tyytyväinen täällä pohjoisessa tuohon peruspalkkaan.

Pamin sivuilta löytynee noiden päälliköidenkin palkkataulukot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiömestari, 2200 taitaa lukea sopimuksessa, palkka bruttona lisien kanssa vaihtelee riippuen vuoroista n. 2600-2900 kk. Työajat ovat huonot perheelliselle mutta oma valinta. Tämä minun palkka ei edes ole kovin hyvä, firmassamme päälliköt-nimikkeelliset ne juuri tienaavatkin.

Vierailija
4/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2150 + lisät (eka esimiespaikka)

Vierailija
5/7 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis tarkoittaa jos on vuoropäällikkö?

Nim. Ravintola-alan opiskeluista haaveileva

Vierailija
6/7 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon selaillut nettiä aika paljon, mutten löytäny vastauksia kysymyksiini. Työni tuntuu olevan jonkinlainen erikoisuus, en tiedä mihin sitä vertaa missään asiassa. Toimin juhlatilan emäntänä, työ pääasias viikonloppuisin. Vastuuta pikkasen on, ei paha. Vastaan keittiön tilauksista ja siitä, että kaikki on ok, kun ruokailijat saapuvat. Kun menin töihin, sanoin työnantajalle, että maksaa sen mitä muillekkin. No, palkka 7egee tunnilta, ei mitään lisiä, hoidan tilaukset omalla puhelimella. Noudan ruokatavarat kaupasta omalla autolla. Joten kulujen jälkeen mulle jää joku 3,5 egee tunnilta, plus vielä se että täytyy sielä töis jollakin kulkea.... Pitääs varmahan teherä jotaki! Alkaa jo niin nyppiä. Työsuhde on kuitenki kestäny jo niin et elokuus tulee 2 vuotta.

Vierailija
7/7 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon selaillut nettiä aika paljon, mutten löytäny vastauksia kysymyksiini. Työni tuntuu olevan jonkinlainen erikoisuus, en tiedä mihin sitä vertaa missään asiassa. Toimin juhlatilan emäntänä, työ pääasias viikonloppuisin. Vastuuta pikkasen on, ei paha. Vastaan keittiön tilauksista ja siitä, että kaikki on ok, kun ruokailijat saapuvat. Kun menin töihin, sanoin työnantajalle, että maksaa sen mitä muillekkin. No, palkka 7egee tunnilta, ei mitään lisiä, hoidan tilaukset omalla puhelimella. Noudan ruokatavarat kaupasta omalla autolla. Joten kulujen jälkeen mulle jää joku 3,5 egee tunnilta, plus vielä se että täytyy sielä töis jollakin kulkea.... Pitääs varmahan teherä jotaki! Alkaa jo niin nyppiä. Työsuhde on kuitenki kestäny jo niin et elokuus tulee 2 vuotta.

Jos kerrran työskentelet viikonloppuisin, kuuluu sinulle ainakin sunnuntailisä ja iltalisä myös jos työtä on iltaisin. Ja oman auton käyttö on korvattava jos se on noinkin säännöllistä ja se kuuluu työhön. Siksi toisekseen, tiskareillekin maksetaan yli 8€/h! Palkkasi on ihan naurettava. Teetkö sä vielä ruoatkin? Jos teet niin palkka pitäisi olla yli 9€/h.