Toimiiko "laskelmoiva pelaaminen" parisuhteessa? OV
Sis miehen kans menee huonosti. Keskustelua on yritetty ja huonosti on mennyt. Olen miettinyt jotain kieroa peliä, aiheuttaa mustasukkaisuutta ym mistä mies herää etten ole itsestäänselvyys.
Voiko sellaisella pelaamisella voittaa? On lapsellista, tiedetään, mutta kiinnostaa kuulla onko jollain kokemusta et voisi toimia.
Ja kuinka laskelmoitua pelin pitää olla?
Kaikkia vinkkejä otetaan vastaan!!! Nyt on takki NIIN tyhjä kun mies huusi niin rumasti minulle, riidan aihe mitätön mutta miehen raivo aivan kohtuuton ja käytti niin rumia sanoja et tekis mieli lähteä saman tien koko suhteesta, mutta lasten takia pitää yrittää ja on meissä hyvääkin, paljon. Se on vain nyt vähän piilossa...
Kommentit (5)
Jos mulla olisi jo muutenkin menossa vähän huonosti mieheni kanssa ja se sitten antaisi mulle syytä mustasukkaisuuteen (vaikka se olisikin olevinaan vain juoni) niin tarttuisin varmaan siihen tilaisuuteen ja jättäisin miehen, kun saisin viimein jonkin "kunnon syyn" pelkän normaalin vitutuksen sijaan.
Parisuhdeterapiaa sen sijaan kannattaa kokeilla. Pääsee keskustelukin vähän uusille urille.
pelaaminen ei kuulu parisuhteeseen, mut tää on vain mun mielipide.
vaatii luottamusta. kun niin on ja niin elää niin parisuhdekin voi toimia syvästi.
terv onnellinen pitkässä liitossa
Anna miehen hoitaa osuutensa-lastenhoito ja laskujen maksu- se on jo laskelmointia
- ota hyöty miehestä- sekin on laskelmointia
- emme kuitenkaan elä kauniit ja rohkeat maailmassa oikeasti