Lue keskustelun säännöt.
suosittelijat työhakemuksessa...onko pakko?
18.02.2009 |
Eli siis...jos haluaisin hakea työpaikkaa nykyisen esimieheni tietämättä (ainakin siihen asti kunnes ehkä olisin potentiaalinen uuden paikan saaja...), voiko suosittelijat jättää laittamatta hakemukseen JA merkitseekö se sitä, että todennäköisesti ei sitten paikkaa saakaan?! Mitkä ovat omat kokemuksenne asiasta?
Kommentit (2)
tuo oli hyvä idea. Olen ollut saman työantajan palveluksessa vuodesta 1999 :) ja silloin hakenut saamaani paikkaa opiskelijapohjalta, joten kokemusta työnhausta ei oikein ole :).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ainahan voi laittaa kuten englanninkielisissa cv:issä monesti näkee että "references available upon request" eli suomeksi että "suosittelijat pyydettäessä" tai miten sen nyt sitten suomeksi kääntäisikään.