Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa makean himoon?

Vierailija
18.02.2009 |

Aloitin jo kromin syönnin, mutta vaikutusta saanee odottaa kuukauden verran... auttaako silloinkaan?

Välillä tekee tosi paljon mieli makeata? Millä te saatte himonne kuriin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tabletti vaan ei ehkä riitä. Mä oon luontaistuotekaupantädin neuvosta syönyt nyt 2-3 päivässä, niin johan vaikutuksenkin huomaa. Huippu-urheilijat syövät kuulemma 5-10 päivässä.

Vierailija
22/23 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mita vahemman syot makeaa, sen vahemman tekee mieli. Yrita olla kuukausi ilman valkoisella sokerilla makeutettuja tuotteita ja huomaat, kuinka makealta esim. banaani maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut oikea sokerihiiri koko 30-vuotisen elämäni ajan. Koulun jälkeen söin palasokeria suoraan paketista.

Olen myös allerginen suurimmalle osalle hedelmiä, marjoja ja pähkinöitä. Tällä hetkellä otan ruokailun jälkeen vadelma-lakritsi purukumia useamman palan. Kun edellisestä lähtee maku, otan seuraavan. Tällä tavalla pystyn ainakin siirtämään makean syöntiä. Ohjehan on, että purkkaa ottaisi 2 palaa 5 kertaa päivässä.

Hyvin toimii myös se, että ei osta mitään kaupasta. Jos kaupassa tahdonlujuus vaan pitää, niin kotona ei ole mitä syödä. Jos kotona on pussitolkulla karkkia, niin ihan turha luulla, etteikö niitä söisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi