Mielipiteitä näistä kaksostyttöjen nimista, kiitos!
Terhi Teresa &
Tarja Tamara. Kaipaisiko vielä kolmansia nimiä vai riittääkö kaksi?
Kommentit (29)
Vaikka en näistä nimihaukkumisketjuista yleensä provosoidu, ja minun lasteni nimet varmasti haukuttaisiin täällä, kun sitä c-täkin olen toiseen nimeen tunkenut- mutta nuo nimet eivät tosiaan ole kauniita, ja toiset nimet tuovat mieleen erään heimon.
mutta vaikka olisi tosissaan, niin hirveät nimet. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi lasten nimet pitää alkaa samalla kirjaimella? Ystävälläni on 4 lasta ja kaikki alkaa samalla kirjaimella. Neljännen lapsen kohdalla on selkeesti nimet päässyt "loppumaan" kun hän sai ihan ufon nimen.
Olet paskaäiti jos noita nimiä edes harkitset!
Terhi ja Tarja ovat kyllä aika harvinaiset valinnat tänä päivänä - eipä tule luokalle samannimisiä.
Mutta miksi nuo nyt kolmansia nimiä tuohon enää kaipaisivat?
Nuo vaihtoehdot hyllytät välittömästi!!!!
Terhi ja Tarja ok, mutta noiden toisten nimien kanssa vaikutelma on koominen. Tulee mieleen lastenkirjahahmot. Tai toisaalta eka mielikuva oli äiti teresamainen avulias ja kiltti tyttö ja sisarena toimelias tomera puuhanainen.
minun ikäluokassani. Löytyy paljon myös työkavereistani ja kaikki tuntemani Terhit ovat mukavia. Hyhhyh teille, jotka noin mollaatte perusnimiä. Eri asia sitten on, viitsiikö niitä antaa tällä vuosikymmenellä. Mikä ettei, mutta ei noilla toisilla nimillä.
pitää alkaa samoilla kirjaimilla ja tavuilla, vaikka onkin kaksoset kyseessä? En ole koskaan oikein tajunnut tätä, että kaikkien sisarusten tai jopa perheenjäsenten nimet pitää olla jotenkin samanlaisia, kts. Timo T.A. Mikkosen lapset.
Meillä lasten nimet selvisi vasta kun ne oli syntyneet, ne oli tietyn oloisia. Erilaisia nimilistoja oli, varsinkin esikoisen kanssa, ihan loputtomiin. .Entäs jos se Terhi ei olekaan yhtään terhakka ja Tamara kaikkea muuta kuin tulinen tai kohtalokas?