Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suuri katastrofi teidän perheessä olisi jos puolisosi ihastuisi toiseen ja

Vierailija
08.12.2008 |

kertoisi ihastuksestaan tälle ihastuksen kohteelle? Kertoisi myös olevansa naimisissa jne. Kertoisi rakkaudestaan tätä toista kohtaan hänelle itselleen ja sinulta yrittäisi pimittää asian?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin kerran työkaveriin, tästä on jo kymmenen vuotta aikaa. Hölmönä vielä kerroin miehelleni siitä. Yli siitäkin päästiin eikä ole tarvinnut toista kertaa ihastua. Kyllä se oli kova kriisi parisuhteessa. Mutta meidän avioliitossa on ollut kyllä paljon kovempiakin kolauksia (meillä kummallakin on ollut vakava sairaus ja sitten oli lapsettomuus).

Sen jälkeen kun on yhteiset lapset, niin minusta pitää olla kyllä hyvin korkea kynnys avioeroon. Jos tuollaisen insidentin jälkeen ihastunut osapuoli haluaa jatkaa yhteistä perhe-elämää, niin kyllä minä itse kuvittelisin sen verran joustamaan. Meillä on vielä sen verran pienet lapset, että en heitä haluaisi avioeroon viedä kovin heppoisesti.

Se on sitten eri asia jos ihastunut on vakavan harkinnan sitä mieltä, että hänen onnensa on muualla kuin oman perheen kanssa. SIlloin kannattaa erota. Ohimenevän ihastumisen vuoksi ei todellakaan.

Vierailija
22/23 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli keväällä tällanen ihastus ja kesällä hän halusi eron. Aviovaimo ja 2 pientä lasta jäi kaipaamaan. Tajusin, että jotain ihastumista on, mutta tällä krt se olikin vakavampaa. Itseluottamus ja kunnioitus toisen vuoksi jätetyllä on pohjalukemissa.

Jos vastaavaa vielä elämässä sattuu niin minä otan eron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi miehen kertovan siitä ihastukselleen enkä toisaalta minullekaan! Siinähän heilutetaan kunnolla (ja tietoisesti!) parisuhteen perustaa, testaillaan toisen reaktioita ja tavallaan myös siirretään vastuu itseltä pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi