Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
08.12.2008 |

olen seurustellut miehen kanssa melkein vuoden. Kuitenkin mies silloin tällöin tekstailee naisten kanssa, mutta ei niitä tapaa. Pitää niitä ilmeisesti "varalla" tms. Tiedän tämän, koska olen salaa tutkinut miehen puhelinta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän tekstailee? Kenen naisten kanssa? Millaisista asioista? Millainen mies muuten on?

Vierailija
2/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muakin kiinnostaa, minkälaisia viestejä lähettelee / saa? En halua maalailla piruja seinille, mutta tapaamiseen löytyy kyllä tilaisuuksia, jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden seurustelun jälkeen kokee tarvetta pitää ketään varalla, ei ole kiinnostunut sellaisella tavalla, mikä minua ainakaan kiinnostaisi yhtään.

Vierailija
4/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti myös puhuvat puhelimessa, enkä niiden sisällöstä tietenkään tiedä.

Vierailija
5/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukea toisen tekstiviestejä!!!

Vierailija
6/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut nykyisen mieheni kanssa kuusi vuotta ja silti tekstailen välillä entisen poikaystäväni kanssa. Pari kertaa vuodessa käydään kahvillakin. Meillä molemmilla on oma perhe eikä mitään virityksiä, mutta pidän hänestä ihmisenä ja minusta on kiva välillä vaihtaa kuulumisia. Lisäksi minulla on yksi erittäin hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään. Saatan hänen kaupungissaan käydessä, yöpyä hänen luonaan. Mieheni tuntee hänet ja pitää myös hänestä.

Eli riippuu minusta niiden viestien sisällöstä, että mitä tulisi ajatella. Ja mitä siitä taas pitäisi ajatella, että tutkit hänen kännykkänsä...

Vierailija
7/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti myös puhuvat puhelimessa, enkä niiden sisällöstä tietenkään tiedä.

Vierailija
8/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä antaa oikeuden lukea toisen tekstiviestejä? Sairaalloinen mustasukkaisuus?

Vierailija
9/9 |
08.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle on tullut mieleen tutkia miehen puhelinta? Jos ihan tavallista kuulumisten kertomista on, niin mielestäni ei mitään hätää. Ehkä ei ole uskaltanut kertoa sulle naispuolisista ystävistään, koska tietää sinun olevan mustasukkainen?

Joka tapauksessa, kuulostaa siltä, että teidän jutusta ei tule mitään, jos ette opi puhumaan toisillenne ja kunnioittamaan sekä luottamaan toisiinne.