Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

yh, kolmas kerros, ei hissiä, toinen lapsi tulossa.

Vierailija
17.02.2009 |

Miten voi selvitä? Pitäisi yksin siis näillä näkymin selvitä koko lapsen syntymästä. Mulla on ongelmana käytännön asiat. Käyn kaupassa lapsen kanssa, Joudun kantamaan ostokset, vaunut ja lapsen kolmanteen kerrokseen.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käyttää hyväksi ja pompottaa. Yritin kaikin konstein miellyttää ja kuitenkin mies jätti.

t.39

Vierailija
42/45 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa ja annaoin miehen kohdella minua ala-arvoisesti, pompottaa, kutsua kolmen aikaa yöllä petikaveriksi jne. Vain jotta mies ei olisi jättänyt minua raskaana. On pelottavaa odottaa lasta yksin ja nainen on aika turvaton ja avuton siinä tilanteessa.

Siis se että antaa pompottaa ja kohdella kuin kynnysmattoa. Kun itse tekee päätöksen että pärjää ilmankin, se energia mikä aiemmin meni ruikuttamiseen ja toivomiseen, sen saa kohdistettua pärjäämiseen ja asioiden hoitamiseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa ja annaoin miehen kohdella minua ala-arvoisesti, pompottaa, kutsua kolmen aikaa yöllä petikaveriksi jne. Vain jotta mies ei olisi jättänyt minua raskaana. On pelottavaa odottaa lasta yksin ja nainen on aika turvaton ja avuton siinä tilanteessa.

Mä rakensin elämäni yksin. Kyllä se vaati paljon ja pelotti. Mun mieheni tuli lopulta takaisin. Sanoi, ettei ollut tajunnutkaan, kuinka hieno nainen mä olen (tuli siinä toki paljon muutakin käytyä läpi ja tuo oli pitkä ja raskas prosessi).

Mä pistin stopin, koska en olisi voinut kunnioittaa itseäni, jos olisin alistunut siihen pompotukseen. Ei se mieskään kunnioita naista, joka antaa pompottaa. Siinä on se pointti.

Kyllä. Se on helppo sanoa. Ja vaatii tosi paljon tehdä se. Minusta se on kuitenkin ainoa oikea tapa näyttää, ettei roiku siinä miehessä, kunnioittaa itseään, eikä suostu kenenkään pompotettavaksi!

Vierailija
44/45 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mies, niin sitten sitä ei ikinä tule lähdettyä vauvan kanssa esim. ostoksille kahdestaan. :D Siellä sisällä aina kyyhötetään ja odotetaan, että mies tulee kotiin, että päästään raput. Noh, onneksi monella on ollut ihan käytännön neuvojakin antaa.

Vierailija
45/45 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut lukolla kiinni vaunuvarastossa johonkin, kukaan ei saa pöllittyä. Ja puhut neuvolassa tilanteestasi, saat perhetyöntekijän avuksesi joskus. Tai sitten haet esikoiselle päiväkotipaikan. Käyt kaupassa vain sen vauvan kanssa, et molempien lasten kanssa.

Voimia!