Haluaisin saikulle, töissä yyteet päällä
ja tiedän tai ainakin epäilen vahvasti että työt loppuu parin viikon päästä.
Mulla on stressi oireita, illalla kun menen nukkumaan sydän hakkaa ja jyskyttää aivan hirveästi, en saa unta ja kun nukahda herään kohta aivan kauheaan olotilaan, sydän paukuttaa aivan hirveesti, kädet tärisee nytkin kun nostan kädet ilmaan niin älytön tärinä. Olen kireä ja tiuskin ihmisille. Verenpainetta en ole edes uskaltanut mitata. Itkeskelen kesken työpäivän ja töissä vaan pyöriskelen levottomana enkä saa töitäni tehtyä.
Kommentit (18)
lääkäriltä saat lievää rauhoittavaa. Ne on hyviä käytettäväksi hetkelliseksi kun on tilanne päällä!
vaikka välillä olin influenssan takia poiskin viikon, yöunet jää 3-5 tuntiin, kotityöt repee käsiin. Tuntuu kuin joku ois vetässyt maton alta, päässä vaan pyörii millä me pärjätään, millä maksan asumisen ja lasten ruuan. Kun duuni loppuu...
Tee CV itsellesi, katso netistä uusia työpaikkoja varalta, jos et saa unta.
t. samassa veneessä, ehkä hieman pidemmällä aikavälillä, mutta sekös mitään oireita tulemasta estää.
mä olen ainut nainen, muut on miehiä. Ne on niin itsevarmoja että just niiden työt säilyy
mä olen ainut nainen, muut on miehiä. Ne on niin itsevarmoja että just niiden työt säilyy
mua ainoastaan, vaan yyteet koskee kaikkia. Mutta miehet on tyypillisiä miehiä ja niin itsevarmoja omasta duunipaikastaan.
Puhutaanhan me joka päivä, mutta kai mä naisena reagoin sitten eritavalla kuin miehet.
Ja on CV:n tein jo yhtenä iltana, työhakemuksia oon lähetellyt, asioita oon järjestellyt.
Tää epätietoisuus on vain niin kettumaista, kun tietää että jotkut lentää ulos. Ja pitää jännätä ihan hirveesti
T.aapee
Se kun vaikuttaa takuulla siihen, kuka saa jäädä, kuka ei.
Jos kaikki ovat muuten samalla viivalla, niin kyllä pihalle lentää se jo on saikulla eniten. Ja jos oot just yyyteiden aikaa saikulla, niin voit olla varma että sinä lennät.
Se kun vaikuttaa takuulla siihen, kuka saa jäädä, kuka ei.
ei ole ns. erikoisosaamista, vaan ihan perusmuurahainen. Niin eiköhän se ole selvää kauraa kuka lähtee
T.aapee
minulla on jatkunut epäselvä tilanne 10 vuotta. Kaikkeen turtuu, uskokaa tai älkää. Missään tapauksessa ei kannata ottaa nyt sairauslomaa, vaan sinnitellä itsevarmana! Palkkaa apua kotitöihin.
minulla on jatkunut epäselvä tilanne 10 vuotta. Kaikkeen turtuu, uskokaa tai älkää. Missään tapauksessa ei kannata ottaa nyt sairauslomaa, vaan sinnitellä itsevarmana! Palkkaa apua kotitöihin.
Mun palkka on muutenkin niin huono ja yh-äiti olen, että ei tässä ketään voi palkata... Kunhan nyt mennään kituen ja valvotaan, itketään, kärsitään sydämen tykytyksistä ja työteho on nolla.
Yhtä kaikki tarkoitin, ettei niillä ole nyt väliä, vaan keskity olennaiseen eli sen työpaikkasi pitämiseen.
14
tuntuu että ei vois vähempää kiinnostaa. Kun sais ees nukuttua muutaman yön kunnolla, eikä sydän takois kuin pajavasara, aina kun yritän rentoutua
mutta olen turtunut. Työ lähtee ja sitten on vissiin aika etsiä uusi. Tässä elämäntilanteessa (pienet lapset jne) se nyt vaan ei tietty ole niin helppoa, mutta saman edessä on tuhannet muutkin ja hengissä on selvinneet, ei se auta. =(
munkin mielestä on muuten hassua, että miehet on niin paljon itsevarmempia. Esim. yksi mun työkaveri on täysin tajuamaton omasta asemastaan, vaikka me kaikki muut ollaan jo aikoja sitten päätelty, että ainakin sen pesti nyt loppuu aivan varmasti.
Hae saikkua pariksi päiväksi ja lepäät. Aika tollo työterveyslääkäri, jos ei reagoi oireisiisi. Tsemppiä, ei me tähän kuolla, vaikka helkutin pahalta nyt just tuntuukin!!!
kuole, kyllä sen tajuaa. Suunta on vain ylöspäin-> kun pohjalla käväisee :)
Tai miehet ei vain uskalla näyttää kuin helkatisti niitä pelottaa,
Ne varmaan kärsii ihan samasta, kuka reagoi enempi kuka vähempi, tai kuka pystyy peittämään oireensa parhaiten. Lopulta kyse on vaan työpaikasta. Alanvaihto, opiskelu, työpaikan vaihto,.. kaikki onnistuu lopulta. Ja parempi, kun jos sut YT:n kautta irtisanottaisiin kuin että itse irtisanoutuisit tyhjän päälle. Saat nopeammin kaikki tuet jos niille tulisi tarvetta.