Pärjäisitkö 1500 e kk-tuloilla?
Kommentit (57)
Kahden teinin yyhoona en pärjäisi.
Pärjäisin kyllä, jos olisi pakko, onneksi ei ole.
Minulla oli joskus sellaiset tulot ja tunsin silloin itseni rikkaaksi. Asumistukeakaan en tarvinnut.
Olen edelleen samassa työssä, mutta palkka on nykyään puolta pienempi.
Saan nettona tk-eläkettä 1470 €, asun yksin ja jää säästöönkin 300-400 €. Tosin mihinkään kummoisiin harrastuksiin sitä rahaa ei sitten mene. Saan ktllä opiskelija-alella sitä sun tätä kohtuu hinnalla. Niin joo, siis pärjään tällä elämäntilanteella.
Helposti. 1300 nettona jo riittää.
Pärjäisin varmaan pakon edessä, jos saisin itse valita elämäntapani. Näin avioliitossa ei onnistu.
Nettona juuri ja juuri.Autosta ehkä pitäisi luopua.Toisaalta mm.tarhamaksu taitaisi jäädä pois tms.joten menot pienenisi.
pärjäisin jos olisi pakko. Ei onneksi tarvitse kun saan jo pääomatulojakin enemmän kuukausittain.
Olen pärjännyt yli 40 vuotta, ja todennäköisesti pärjään siihen asti kun alan tarvita vanhuuden vaivojen vuoksi apua. Jonkun verran jää säästöönkin, pari-kolme vuotta pärjäisin säästöillä mitä on kertynyt.
Olin rikas jos saisin noin paljon itse.
Meillä miehen kanssa nettotulot yhteensä 2000e ja tässä on lapsilisät mukana.
Olen pärjännyt tuolla palkalla. Ei ole autoa, mökkiä jne. En matkusta mihinkään.
En saisi kaikkea kulutettua joten kyllä pärjäisin.
Äm195/85
Pärjäisin mutta en saisi säästöön mitään enkä voisi ostaa mitään ylimääräistä. Kyllä ennen pitkää kun tulee isompia menoja niin pitäisi ottaa lainaa.
monet pärjää pienemmälläkin sinnittellen,ilman tukia.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäisin varmaan pakon edessä, jos saisin itse valita elämäntapani. Näin avioliitossa ei onnistu.
Onneksi en ole avioliitossa, ei olisi varaa samaan kuin kumppanilla. Tienaan tuon verran.
Määräaikaisesti pärjää mutta loputtomiin ei jaksa kituuttaa, eikä pysty, menoja on
Yksin hyvinki, mutta 2 kouluikäisen lapsen kanssa, niinkuin oikeasti, niin en todellakaan
Mulla on muutaman euron päälle 1500 € kuukausitulot. Joinakin kuukausina säästöön jää yli 500 €, joten kyllä jää säästöön ihan joka kuukausi. Lainaa ei ole, eikä tarvitse ottaa, koska puskuria säästettynä yllättäviin menoihin. Yksin asuva nainen olen.
Netto vai brutto? En pärjäisi kummallakaan.