Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka osaisin arvioida erään naisen iän...? Hän on...

Vierailija
16.02.2009 |

anyway hyvin nuorekas, urheilullinen, hiukset todella muodikkaasti leikatut. Silmien alla aika selvät uurteet, samoin otsassa. Käy ahkerasti solariumissa kylläkin. Musamaku tyyliin Haddaway, Pet shop boys, Modern Talking...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nuoruudestaan asti kuunnellu Modern talkingia ja pet shop boysia kuten mä ;)

Vierailija
2/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, musamaku ei silti kerro iästä juurikaan. Itsekin tykkään esim Modern Talkingista ja olen 32v. Mutta ihon juonteista, voiko solarium tai urheilu (eli jos on pieni rasvaprosentti) niin rypistää ihoa ennen aikojaan, tavallaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musamausta ei tosiaan ikää voi päätellä.

Vierailija
4/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ihotyyppi, että palaa tosi herkästi (ihan Suomessa huhti-toukokuun aurinko saa jo palamaan) ja siis rypistyy myös. Pelkään, että muakin luullaan noiden ryppyjen vuoksi vanhemmaksi :/

Vierailija
5/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 35 ja ei ole vielä missään "ryppyjä" tai uurteita. Mutta tämäkin on hyvin vaihtelevaa. Toisilla on ryppyjä ja toisella samanikäisellä ei. En tiedä, onko tuolla solariumilla tai auringolla mitään tekemistä ryppyjen kanssa. Itse tosin en ole ikinä käynyt solariumissa ja kesälläkin istun vain varjossa. Olen vaalea niin hiuksista kuin ihostakin ja palan eritäin herkästi.

Vierailija
6/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin minäkin 35-40

Vierailija
7/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden bändien perusteella 35 kuten itsekin olen. Mulla tosin ei vielä selviä uurteita kasvoissa, mutta olenkin kesät varjossa kun iho ei kestä aurinkoa. Tuota musaa kuuntelin kylläkin noin 20v sitten, en enää nykyään ;)

Vierailija
8/8 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kiertelemällä esim minä vuonna kirjoitti ylioppilaaksi tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän