Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäkö tämä suhde nyt sitten oli...

Vierailija
16.02.2009 |

Mä en siis jaksa enää.

Miehellä on kymmenvuotisen yhdessäoloaikamme ajan ollut jos jonkinmoista pettämistä. Suoraan en ole kiinni saanut aktista mutta varmuudella on ainaki kerran käynyt vällyjä heiluttelemassa ja jatkuvaan otteeseen flirttailee erilaisissa deittiyhteisöissä netissä, wapissa jne. Aina kiinnijäätyään on luvannut lopettaa, kunnes taas keksii uuden tavan harrastella itsetuntonsa kohottamista.Tämä siis taustaa.

Nyt taas uusin keksintö on facebookissa. Siellä hän nyt kovasti lähettelee oman naamakuvansa kera naisille "your gorgeaus" viestejä. VITTU! Otettiin tästä yhteen lauantaina ja hänen oli niin kovin vaikea ymmärtää, että toi tosiaan sattuu mua. On kuulemma ihan harmitonta huvia. Mä taoin sille, että mä en hyväksy tota ja tietää kyllä kun sitä on niin kovasti piilotellut (vaihtaa aina paniikissa toisen nettisivun näkyville kun menen huoneeseen). Lisäksi se tekee sitä _koko_ päivän vaikka sen pitäis tehä duunia rahan eteen (meillä on tosi tiukkaa taloudellisesti) ja se tietysti näkyy palkkakuitissa, jos koko päivä (oikeasti!) menee naisten kuvien arviointiin ja viestien lähettämiseen.

Ja nyt tänään ilmeni, että herra ei ole lopettanut puuhailuaan vaan jatkanut samaan malliin sekä eilen että tänään. Jipii.

Mitä teen? Sietäisittekö itse? Ajattelin ehdottaa miehelle yksiön hakemista jostain ja pian. Mun on vaikea olla suhteessa, jossa en voi luottaa toiseen osapuoleen tuon vertaa. Puhumattakaan sitten siitä, että mies ei tunnu kunnioittavan ollenkaan mun tunteitani. :´(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
22/24 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpähän ainakin, että onko homma oikeasti viatonta ajanvietettä vai ei. Valitettavasti uskon, että mies pitää sinua vaan varalla siihen asti, kunnes löytää mielestään paremman...

Oma fb kivalla kuvalla ja tekaistu nimi. Ehdottelisin miehelle kaikkea, sit lopulta treffit ja sinä ja mies tapaisitte kuumissa merkeissä! Jos menis tähän vipuun lopettaisin suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jää työnteko ja perheen elatuskin jo miehen nettailun takia, niin kyllä minusta ainakin on jo sellainen asia, että saa vaimo jo vähän mainita asiasta. Eri asia jos "vähän" heittää viestiä jollekin. Ap:han kertoi että miehellä jää jo työtkin tän harrasttuksensa takia tekemättä.

En varmaan itse jaksaisi katsella tai päivästä toiseen nalkuttaa asiasta. Jäähylle ukko vähäksi aikaa, saattaa huomata ettei virtuaalielämästä saakaan kaikkea mitä haluaa.

Vierailija
24/24 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan pysyisi tuollaisessa suhteessa kymmentä vuotta, saati sitten että tekisi vielä lapsia.

Ja jos tämä sittenkään ei olisi provo, kysymykseesi on harvinaisen helppo vastata. Ei ole tulevaisuutta. Lähde. Mitä sinulla oikein liikkuu päässä? Siis MINULLA on aina ollut liian alhainen itsearvostus ja olen antanut hyppiä silmilleni, mutta mitään tuollaista en olisi katsellut hetkeäkään. Siis senkään vertaa, että mitään "suhdetta" olisi ikinä alkanut.