En enää kestä kavereitten onnea.
Harvoissa tapaamisissakin puhutaan heidän jutuistaan kun omissa ei mitään kertomista.
oltiin siellä mentiin tänne rakennettiin mökki istutettiin kukkia lämmitettiin sauna mies loimutti lohta. Voi perseenperse.
T. Kateellinen paska
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
No miksi sinä et tee kivoja juttuja?
Haista paska.
Olisin kaverin puolesta onnellinen.
Miksi et käy missään?
Miksi et loimuta kohta?
Miksi et istuta kukkia?
Miksi et lämmitä saunaa?
Taas näitä, jotka eivät itse viitsi tehdä mitään ja samalla ovat kateellisia, kun muut viitsivät.
Ei taida sun kaverit paljoa menettää, vaikka ette olisi enää yhteyksissä. Etkä sinäkään, jos kavereiden onni noin ottaa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida sun kaverit paljoa menettää, vaikka ette olisi enää yhteyksissä. Etkä sinäkään, jos kavereiden onni noin ottaa päähän.
Ei varmaan.
Jaxuhaleja. Elämä luuserina on aina välillä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska.
Mee vaikka treffeille. Mä meen.
Minä en edes näe ketään enää, koska häpeän paskaa olemistani. Ei tätä elämäksi edes voi kutsua. Erakkona saa ainakin olla rauhassa kaikelta.
Vierailija kirjoitti:
No, oli minullakin ennen samanlaista, mutta tuli riitaa tiskivuoroista.
Kyselin neuvoa täältä, ja toimin ihan ohjeiden mukaisesti ja jätin sen sian.
Nyt olen ollut yksin jo monta vuotta. Kukaan ei halua olla minun kanssa...ei edes naiset.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä, jotka eivät itse viitsi tehdä mitään ja samalla ovat kateellisia, kun muut viitsivät.
Oon tehnyt, enää en jaksa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei edes välillä
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Itsellä ei oo kokemusta sellaisesta mut yhdyn jaxuhailiin. Mullahan on siis elämä aika rikasta nyt, vanha mies teki comebackin kulmille ja uutta treffailen. Oi on komeeta jos osutaan tohon terassin kulmalle yhtä aikaa kaikki kolme.
En eläessäni olkut pidemmässä parisuhteessa. Sen olen kauan sitten päättänyt, että en arvostele tai halveksi muiden valintoja ja päätöksiä tai tapaa käyttää esimerkiksi aikaamsa ja tai rahojaan.
Kateus on luonnollinen tunne mutta älä anna sen myrkyttää mieltäsi ja ikävimmillään tuhota läheiset ihmissuhteitasi, joita sinulla ilm vieläbkuitenkin on.
Ihminen on tai ainakin suurin osa meistä on laumaeläimiä siksi olisi tärkeää, että elämässämne olisi itsemme lisäkisi muitakin merkittäviä ja rakkaita ihmisuhteita Ei heidän määränsä vaan laatunsa
Tiedän, että edellä kirjoittamani tod.näk. kuullostaa tarpeettomalta keittiöpsykologisoinnilta tai vielä enemmän turhauttavalta lässytykseltä.
Mutta en nyt äkkiseltään kyennyt parempaankaan, enkä kyennut omemaan vain hiljaa
Ikisinkku mies 40+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehnyt, enää en jaksa yksin.
No voi voi. Tiätkö, vain sinä itse voit lopettaa yksinäisyytesi. Se tapahtuu altistumalla ihmisille. Sun tapauksessasi UUSILLE IHMISILLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, oli minullakin ennen samanlaista, mutta tuli riitaa tiskivuoroista.
Kyselin neuvoa täältä, ja toimin ihan ohjeiden mukaisesti ja jätin sen sian.
Nyt olen ollut yksin jo monta vuotta. Kukaan ei halua olla minun kanssa...ei edes naiset.
Läheisriippuva.
Mikset käytä aikaasi sen miettimiseen, miksi olet itse alkanut elää vihaisena olmina? Miksi lopetat suhteen tiskivuorojen takia? Veikkaan, että kateuden takia. Se oli ensin. Miten sinun elämäsi olisi yhtään parempaa jos kavereittesi elämä olisi yhtä ankeaa kuin omasi? He tulisivat seuraksi ja kiukuttelisitte iloisesti yhdessä? Orvot pirut r.y.
Onni tulee ja menee. Nuorena tuntui, että olen umpisuossa enkä nouse koskaan. Entisillä koulukavereilla taas meni hyvin. Nyt olen 59 ja voi sanoa, että osat ovat vaihtuneet. Kaikki kaverit eivät ole edes hengissä enää ja monilla on vaikeuksia.