kysymys maidon vuotamisesta rinnoista
huomasin muutama päivä sitten suihkussa käydessäni,että molemmista rinnoista tulee puristettaessa maitoa. Aluksi ajattelin tämän olevan alkuraskauden oire, mutta eilen kuitenkin alkoivta menkat. Ja nyt olen lukenut tyhmyyksissäni netistä kaikkea aivolisäkekasvain-juttuja ym.
Onko teillä muilla tästä asiasta kokemuksia? Voisiko niinkin tyhmältä kuulostava asia kuin koiranpennun ottaminen laukaista maidon vuotamisen? Meille nimittäin tuli vko sitten ihana koiranpentu, ja vauvakuume on..
Jos oku osaisi auttaa, olisin kiitollinen- Pelottaa...
Kommentit (6)
"Maitovalmius" voi säilyä vuodenkin imetyksen loputtua. Siltikin puristettaessa rinnoista saattaa tulla maitoa vaikka ei olisikaan raskaana tai imettänyt. Tai sitten voit olla raskaana menkoista huolimatta, tai sitten sinulla on varhainen keskenmeno.
Jokin edellämainituista on huomattavasti todennäköisempi kuin kasvain tms.
jota imetin pitkään, 1v 4kk asti. Ja edelleenkin hän roikkuu rinnoissani, pitelee kättään paitani alla useasti päivässä ja yölläkin, jos herää, niin nukahtaa "kaivaen". Voisikohan nämä seikat vaikuttaa tähän maidon valumiseen? Ja olemme yrittäneet vauvaa, os tämä olisikin varhainen keskenmeno...
jospa paikalla olisi nyt oku,oka tietäisi...
Raskaana en ole, se on nyt testattu moneen kertaan ja viimeksi veritestillä.
Ensi viikolla lääkäri ja voi olla että hormonit ovat vain todella sekaisin... Verikokeilla selviää:)
Itse olen lopettanut imettämisen 1,5 v sitten.
Lääkäriin vaan soitto, parempihan se on selvittää..
Tosin mulla tissit on ihan täynnä maitoa, ihan pakottaa ja särkee,joten eikait tälläistä jaksa hullukaan...
Olet valeraskaana... outoa.