Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko yksinhuoltaja tuomittu elämään yksin?

Vierailija
24.05.2008 |

kuinka moni täällä on ollut lapsen isästä eroamisen jälkeen sinkkuna ?

ja kuinka moni on löytänyt uuden kumppanin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut yh kohta kuusi vuotta! Lapsen isästä eroaminen kesti kauan ja pystyin unohtamaan hänet vasta pari vuotta sitten. Nyt olen katsellut miehiä sillä silmällä, mutta huomaan tulleeni ronkeliksi. Ei tosiaankaan kelpaa kuka tahansa koska ei tahdo enää pettyä. Kukin tavallaan.

Vierailija
2/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ihanan miehen kun poikani oli 1v5kk ja nyt olemme naimisissa ja yhteinen lapsi tulollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilun pari vuotta olin yksin, sitten löytyi tämä nykyinen, ihana mieheni.

Vierailija
4/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin lapsen isän jälkeen kolmisen vuotta avoliitossa, mutta se päättyl - valitettavasti. mutta syynä ei ollut lapsi eikä yksinhuoltajuus. ollenkaan.

isäni sanoi kun jäin yh:ksi, että se on yksinäistä hommaa ja lapsi on sinun ainakin täysi-ikäisyyteen saakka. olet yksin, et löydä ketään. aika masentava.

uskon että vielä niitä löytyy. vanhemmiten (nyt 33v.) tuntuu että on aika luonnollista, että on lapsikin elämässä.

Vierailija
5/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika paljon vaadiittu mieheltä, että rakastaisi toisen miehen siittämiä lapsiaan kuin omiaan ja varsinkin, jos se toinen mies roikkuu kuvioissa etäisänä lapsia tapaillen.

Vierailija
6/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin lapsen isän jälkeen kolmisen vuotta avoliitossa, mutta se päättyl - valitettavasti. mutta syynä ei ollut lapsi eikä yksinhuoltajuus. ollenkaan.

isäni sanoi kun jäin yh:ksi, että se on yksinäistä hommaa ja lapsi on sinun ainakin täysi-ikäisyyteen saakka. olet yksin, et löydä ketään. aika masentava.

uskon että vielä niitä löytyy. vanhemmiten (nyt 33v.) tuntuu että on aika luonnollista, että on lapsikin elämässä.

Vierailija
7/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä moista keksit?? Nyt eletään nykyaikaa. Mulla on ollut jopa parempi vienti nyt kahden lapset yh:na kuin aiemmin.

Nyt olen seurustellut 1/2 vuotta aivan ihanan miehen kanssa.

Kannattaa varmaan pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta. Iloinen elämänasenne. Varmasti löytyy ottajia.

Vierailija
8/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tarvi isää lapsilleni, eikä uuden mieheni tarvisi rakastaa mun lapsia kuin omiaan... Miesystäväni on minun ja lapsille aikuinen kaveri. Hoidan itse omat lapseni.

T:6

Vierailija
9/9 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvä tavaton, että tässä ketjussakin toki piti olla joku ääliö. aina on. tiedän ettet siviilissä olisi NOIN tyhmä.

vastaan sulle silti: ihan oli eka isäehdokas ja lapsen parasta ollaan paljon mietitty. minkäs sä sille voisit, jos olisit samassa tilanteessa ja suhde päättyisi (sinusta riippumattomista syistä)? sä VAAN JÄISIT SILTI? väkisin. joo. antaa olla.

mulle on ihan sama noi teidän tuomiot. tosin sen verran ne on musta säälittäviä, että tajuan TAAS KERRAN tän mestan säälittävyyden ja lähden pois.

apua............