Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tolkuttomasti saunassa hikoileva mies, onko joku keksinyt hyvän lauliinaratkaisun??

Vierailija
31.03.2024 |

Tapaamme saunoa noin 3-4h ja laitan hälle 3-4 tavallista pyyhettä laudeliinaksi + hikipyyhkeenä kasvoille toimii pellavaliina.

Ongelmana on, kun  tuokaan määrä pyyhkeitä ei riitä. Päällimmäinen märkä pyyhe otetaan pois ja sit seuraava ja seuraava.. Loppujen lopuksi ei ole kuin 1 pyyhe ja lauteet on hiestä märkänä.. Ja mies ei tykkää hiella uitetun pyyhkeen päällä istua! 

Onko muuta kikkaa kuin tilata rekkakuormallinen pyyhkeitä ja pesulapalvelu? Saunomisajan lyhentäminen ei ole vaihtoehto!

T.Miten saunoa mies kuivitetaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies Demis Roussos?

Vierailija
2/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko saunassa 3-4 tuntia yhteen menoon? Jos kävisi välillä jäähyllä, niin ehtisi hiki haihtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, en jaksaisi kuunnella saunoessani laulavaa miestä! 

Vierailija
4/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sitä on juotavaa hakea yms. välillä! Noutajahan siinä tulisi jos tuolla hikoilumäärällä ei nesteyttäisi! Mahtais olla juomat kuumia jos kaikki lauteille kerralla kärrättäisiin! Kukin tietysti tyylillään mut meillä juomat kylmiä ja sauna sopivan kuuma. 

T.ap

Vierailija
5/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille kurakaukalo alle, siihen yhteen reunaan reikä ja putki ämpäriin lauteiden alla.

Vierailija
6/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroonikkovaippa lauteille perseen alle. Imee aika hyvin.

Vierailija
7/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

latex asu tai hätätapauksessa elmu kelmu

Vierailija
8/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö saunottaa hänet hengiltä? Kokeilkaapa joskus normaalia tunnin saunomista vähän lievemmässä lämmössä, siinä nimittäin löylytkin tuntuvat paremmilta. Kovin kuumassahan löyly ei edes erotu itse saunan lämmöstä. Itse suosin aina alle 80 asteen lämpöä, mieluummin 70-asteista.

Vierailija
9/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Meillä on kyllä ihan normaalit laudeliinat, joissa on muovipohja. Siis sellainen muovifroteemateriaali. Ei siitä hiki pääse lauteille muovin läpi.

Vierailija
10/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas valittamisen aihe. Minä olen kastunut ihan älyttömästi hikoilevan naisen alla enkä valittanut yhtään. Totta puhuen yllytin jatkamaan.

Vierailija
11/11 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi, 1/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan