Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

siis miksi toi akka subilla tekee keisarinleikkauksen????julkkiksilla joku pakko??

Vierailija
15.02.2009 |

mikseivät synnytä alakautta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen viikkoa 38, ellei siihen ole lääketieteellistä perustetta (esim. vaikea raskausmyrkytys) Kyllä mä ainakin olin siihen mennessä jo saanut hienot raskausarvet ; )

Vierailija
22/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee sektioon viikolla 36. Koko raskauden ajan syövät jotain heinää, ettei vauva kasva isoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuna päivänä haluaisi vapaaehtoisesti sektioon..

Vierailija
24/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kehuskellut pitävänsä housuja kokoa xxxs (tai jotain), eli tosi kapealanteinen on. Pystyisiköhän ihan konkreettisesti synnyttämään alakautta vaikka haluaisikin? En tiedä.

Vierailija
25/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenestä siinä?

Vierailija
26/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se jordan..tai sarjassa oikeella nimellään katie price..

Vierailija
27/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee sektioon viikolla 36. Koko raskauden ajan syövät jotain heinää, ettei vauva kasva isoksi.

kyllä se niin menee, että vauva kasvaa tasan tarkkaan niin isoksi kuin itse haluaa, ja sillä syömisellä voi kontrolloida korkeintaan äidin painoa. Vauva ottaa itselleen sen verran ravintoa kuin tarvitsee ja kasvaa sen kokoiseksi kuin kasvaa. Äidin syömiset ei siihen vaikuta.

Vierailija
28/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantion ulkomitoilla ei ole mitään tekemistä "sisämittojen" kanssa. Itselläni lantionympärys on alle 80 cm, käytän 34/S/27 tuuman housuja ja silti olen synnyttänyt alakautta kaksi yli nelikiloista lasta ja molemmilla kerroilla kaikki meni todella hyvin ja helposti - mulla on kuulemma synnyttäjän vartalo.

Vierailija
29/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja vauvoja?

.

[/quote]

kyllä se niin menee, että vauva kasvaa tasan tarkkaan niin isoksi kuin itse haluaa, ja sillä syömisellä voi kontrolloida korkeintaan äidin painoa. Vauva ottaa itselleen sen verran ravintoa kuin tarvitsee ja kasvaa sen kokoiseksi kuin kasvaa. Äidin syömiset ei siihen vaikuta.

[/quote]

Vierailija
30/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ton tyyppisiä miehiä, jotka sanoo että löysä pimpsa synnyttäneillä äideillä!!!

Pitäs kai naisten alkaa lopettamaan lasten teko, kun miehille näkyy olevan niin tärkeää toi naisen "koko", yäk!

Vierailija
31/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mautonta!

Vierailija
32/32 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja vauvoja?

.

Naisen elimistö on "suunniteltu" näin, sikiö on ensisijainen.

Ja tästä mulla on ihan omakohtaisia kokemuksiakin: 2 suurehkoa vauvaa, joista molemmista raskausaikoina LAIHDUIN 15 kg / lapsi. En syönyt juuri mitään, mutta sikiöt ottivat, mitä tarvitsivat kehitykseen.