siis miksi toi akka subilla tekee keisarinleikkauksen????julkkiksilla joku pakko??
Kommentit (32)
menee sektioon viikolla 36. Koko raskauden ajan syövät jotain heinää, ettei vauva kasva isoksi.
En kuuna päivänä haluaisi vapaaehtoisesti sektioon..
Sehän on kehuskellut pitävänsä housuja kokoa xxxs (tai jotain), eli tosi kapealanteinen on. Pystyisiköhän ihan konkreettisesti synnyttämään alakautta vaikka haluaisikin? En tiedä.
siis se jordan..tai sarjassa oikeella nimellään katie price..
menee sektioon viikolla 36. Koko raskauden ajan syövät jotain heinää, ettei vauva kasva isoksi.
kyllä se niin menee, että vauva kasvaa tasan tarkkaan niin isoksi kuin itse haluaa, ja sillä syömisellä voi kontrolloida korkeintaan äidin painoa. Vauva ottaa itselleen sen verran ravintoa kuin tarvitsee ja kasvaa sen kokoiseksi kuin kasvaa. Äidin syömiset ei siihen vaikuta.
Lantion ulkomitoilla ei ole mitään tekemistä "sisämittojen" kanssa. Itselläni lantionympärys on alle 80 cm, käytän 34/S/27 tuuman housuja ja silti olen synnyttänyt alakautta kaksi yli nelikiloista lasta ja molemmilla kerroilla kaikki meni todella hyvin ja helposti - mulla on kuulemma synnyttäjän vartalo.
isoja vauvoja?
.
[/quote]
kyllä se niin menee, että vauva kasvaa tasan tarkkaan niin isoksi kuin itse haluaa, ja sillä syömisellä voi kontrolloida korkeintaan äidin painoa. Vauva ottaa itselleen sen verran ravintoa kuin tarvitsee ja kasvaa sen kokoiseksi kuin kasvaa. Äidin syömiset ei siihen vaikuta.
[/quote]
ton tyyppisiä miehiä, jotka sanoo että löysä pimpsa synnyttäneillä äideillä!!!
Pitäs kai naisten alkaa lopettamaan lasten teko, kun miehille näkyy olevan niin tärkeää toi naisen "koko", yäk!
isoja vauvoja?
.
Naisen elimistö on "suunniteltu" näin, sikiö on ensisijainen.
Ja tästä mulla on ihan omakohtaisia kokemuksiakin: 2 suurehkoa vauvaa, joista molemmista raskausaikoina LAIHDUIN 15 kg / lapsi. En syönyt juuri mitään, mutta sikiöt ottivat, mitä tarvitsivat kehitykseen.
ennen viikkoa 38, ellei siihen ole lääketieteellistä perustetta (esim. vaikea raskausmyrkytys) Kyllä mä ainakin olin siihen mennessä jo saanut hienot raskausarvet ; )