Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaana ja pyyhkiessä paperiin rusehtavaa vuotoa, onko kokemuksia?

Vierailija
15.02.2009 |

Välillä tulee enemmänkin, huomenna täytyy soittaa neuvolaan. Toivottavasti ei keskenmeno.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se merkitsi keskenmenoa, tai tuulimuna oli kyseessä, mutta yleensähän tuo on ihan vaaratonta.

Vierailija
2/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenon merkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt.... On niin kauan (3v) en muista. Sain kuurin ja ennen synnytystä laitettiin suoraan suoneen lääkitys. Auttakaa nyt joku, aika yleinen juttu, kun siitä rupesin juttelemaan... Pärjäile!

Vierailija
4/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinain päivinä sitä ei ollut ollenkaa, mutta koskaan vuotoa ei ollut niin paljon että olisi tullut pikkareihin asti, vain pyyhkiessä.

Koko raskauden ajan olin ihan varma että pikkuinen tulee pihalle hetkenä minä hyvänsä, mutta on nyt ihan terve koululainen. Joten voi olla näinkin.

Vierailija
5/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli istukka edessä ja kohdunsuulla pieniä hematoomia. Ovat vaarattomia, mutta saattavat vuotaa. Itse vuosin aina esim. sisätutkimuksen jälkeen ja muutenkin kun lapsella oli "kasvupyrähdyksiä" tai se innostui kovin potkimaan. veri oli aina rusehtavaa ja vuoto niukkaa. Pari kertaa ultrattiin ylimääräistä ja todettiin tilanne kuvaamakseni. Sitten vain yritin olla luottavainen ja rohkea ja kannattihan se. KÄy tarkistuttamassa äitipolilla/neuvolassa. Paljonko sinulla muuten on viikkoja -- minun vuotoni alkoivat viikolla 12 ekan lääkärintarkastuksen jälkeen...

Vierailija
6/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä käynyt neuvolassa. Kuukautiset on tullu 2-3kk:n välein, joten tää raskaus oli täys yllätys. Aloin epäillä, kun siivouksen jälkeen tuntui pientä supistelua, et mikäs nyt on?

Vierailija
7/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse ultrassa polilla kun sama oli. Sanottiin että on voinut jäädä limakkalvojen väliin aiemmin verta, joka nyt ruskeahkona näkyy. Pelästyin mutta kaikki OK. Tarkistaa kannattaa aina, minä en odottanut neuvolan aukeamista, van menin aamuyöstä polille suoraan.

Vierailija
8/8 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi sitten ultrassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä