Mitä lahjaksi vastasyntyneen vanhemmille???
Kaveripariskunta sai esikoisen ja haluaisin muistaa myös vanhempia jollain pienellä lahjalla. Mitähän voisin hankkia?
Kommentit (4)
juoksutrikoot. Hän tiesi kuinka paljon rakastin juoksemista ja odotin vaan, että pääsen jatkamaan. Mies sai omilta kavereiltaan lahjaksi tatuoinnin.
Mä ehkä veisin äidille jotain todella henkilökohtaista, jos siis tuntisin hänet niin hyvin. Tai sitten jotain suklaata jne. yleistä.
on hyvä idea.
Lisää vinkkejä vielä!!
Iltoja kun tulee vauvan kanssa vietettyä kotona, joko niin, että vauva nukkuu tai imettäessä... niin oli mukava käpertyä miehen kainaloon ja telkkarin ääreen hyvän naposteltavan kera. Ja juustoja ja punaviiniä ei voinut raskaana ollessa oikein syödä.
Niin, ja pitänee tarkentaa, ennen kuin kukaan älähtää, ei tietenkään imettäessäkään ole mitään kalsarikännejä tarkoitus vetää...
kun sain lempisuklaatani ja juorulehden (jota en koskaan ehtinyt lukea, mutta ajatus oli tärkein).
Kukkakimppu ilahduttaa kaikkia, olen ystävilleni lähettänyt kimpun aina heti kun ovat kotiutuneet. Mukanani olen sitten vienyt vauvan lahjan ja vanhemmille tyypeistä riippuen viinipullon tai suklaata tai muuta hyvää.
Kun he nyt saivat esikoisen, saattaisivat ilahtua vaikka ÄITI ja ISÄ kahvimukeista?