Onko joku kokeillut "tölkkicroissantteja" siis niitä jotka otetaan tölkistä, pyöritetään ja
Kommentit (7)
Juustoa ja kinkkua väliin ja tuoreena kun syö, niin aamiaispöydässä ovat ihania.
Tosin näihin tölkkiversioihin voi tosiaan pyöritellä sisään täytettä, esim. kermajuustosta ja tuoreesta pinaatista tulee hyvää-
siis siitä mistä tehdään joulutortutkin? vetää vain puoliksi kolmion muotoon
onko samaa tavaraa? jotenkin mun mielestä voisarvet ei oo niin rasvaisia kun kaikki pasteijat sun muut
koska ne ei kai mene hyvin kaupaksi. Mutta minä pidän niitä varalla ja teen , ovat herkullisen pulleita ja ihanan tuoksuisia. Laita uuniin ohjeen mukaan
Joo, olen kokeillut usein...
Fazerin sinistä pari palaa sisään ja voi hitsi kun on hyvää!!!!
Kannattaa kuitenkin muistaa säilyttää tölkit jääkaapissa - huoneenlämmössä taikina alkaa kohota ja paisuu, kunnes tölkki räjähtää auki ja sinkoaa taikinaa itään ja länteen - koettu on :)
kotitaloustunnilla, muistelen että tykkäsin. Sisään pursotettiin jotain aprikoosihilloa.
Ei ne varmaan kunnon croisantteja päihitä mutta muistan että ei niitä meiltä syömättä jäänyt....pitkän koulupäivän viimeisillä tunneilla tais kyllä maistua melkein kaikki mitä siellä kokattiin :D