Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikeasti hyvä pidentävä markettiripsari millä saa vahvan näköiset ripset??

Vierailija
15.02.2009 |

Kun tosi monet ripsarit on semmosia että niillä tulee jotenkin niin hennon näköiset ripset, eli koko ripsarista ei ole juuri hyötyä yhtään.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minä saan valita, vaan juuri tuo seiskan ehdottama YSL-mascara.

on maskaroita ja sitten on mascaroita....

Vierailija
2/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene ottamaan ripsipidennyksiä?Sillähän sitä saisi kunnon säihkysilmät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mascaraa kenellekään, on niin peruskamaa kun vaan voi olla. Lisäksi pitävyys on huonompi kuin missään kokeilemassani mascarassa. Normaali ulkoilussa mascarat on pitkin silmäkulmia.

Sen sijaan suosittelisin Max Factorin calorie 2000. Parempaan markettimascaraan en ole törmännyt. Pitää hyvin ja ripset näyttävät paljon tuuheammilta.

Lorealin suosittelijat. Tarkoitatteko sitä double extension mascaraa, joka lähtee lämpöisellä vedellä pois? On pitänyt usein itsekin kokeilla kyseistä tuotetta.

Vierailija
4/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sitten tänään tuon Lorealin kaksiosaisen maskaran. Riittääkö yhdet kerrokset sillä pohjustusaineella ja sitten itse maskaralla vai pitääkö laittaa useampi kerros jotta tulee näyttävät ripset?

Vierailija
5/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei yhtä helposti kuin esim kanebon.

Itselleni riittää oikein hyvin yksi aluskerros. Päälle sudin yhden mustan kerroksen, yökerhomeikkiin sitten useamman.

Vierailija
6/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä tosi pitkät ripset muutenkin, mutta kyllä Max Factor on aina vienyt voiton kaikista, mitä olen kokeillut. Huippu hyviä tuotteita tekee ja laadukaita!

Vierailija
7/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. HR:n Lash Queen ja Diorin Dior show, mutta voitin josta kilpailusta L´ore- alin Double Extensionin. Se on ihan mielettömän hyvä!!!

Myyjä kehui mulle Sokkarille L´orealin sitä uutta tuuhentavaa, mutta se oli pettymys, ei lähellekään niin hyvä kuin tuo aiempi.

Vierailija
8/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkaan mitään tekemistä maskaran laadun suhteen.

HR:n mascara queen on ihan tajuttoman hyvä kalliista. Halvoista paras on Max Factoryn uusi False Lash Effect, jolla ainakin minä saan pitkät, tuhdit ja paakuttomat ripset.

Ja ne ripset tosiaan pitenevät mascaralla siksi, että maskara liimautuu ripsen päälle tehden siihen "kuoren", jolloin ripsi näyttää pitemmältä. Tämä sille, joka nauroi ajatukselle, että maskara voisi ripsiä saada pitemmän näköisiksi.

Vierailija
9/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaa Lumenea ja vaikka Max factoryn tai lorealin mascaroita niin kuinka kuvailisitte eroa? Mikä niissä Lumenen tuotteissa mättää?

Vierailija
10/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen havainnu parhaaksi ottaa kestovärin ripsiin ja kulmiin ja nyppii kulmat siisteiks ja sit jos haluu täyteläisyyttä, ni melken ikä tahansa halpakin ripsiväri korostaa ripsiä siinä vaiheessa.

On joitain täysin p**koja joita en käytä lainkaan, kun kirveleekin helposti tai liukenee heti yhdestäkin kyyneleestä tai rapisee muutaman tunnin jälkeen. Tällaiset kuitenkin yleensä tulee joidenkin luomiväri laukkujen mukana, joissa myös toinen toistaan kamalempia huulipunia/rasvoja tai muita hyödyttömiä kajaaleita.

Vierailija
11/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykännyt siit Lumenen Bluberry vai mikä mustikka nyt onkaan, ripsarista. Sillä tuli kauniit ripset. Toinen markettimerkki mikä on hyvä, on Maybelline. Tuuheuttavat ainakin ovat todella tuuheuttaneet ja samalla pidentäneetkin, Eivätkä rapise tai valu kesken päivän pois

Vierailija
12/22 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kukkaroon kurkistaen mitenkään halpa ollut. 19,80e! Mielestäni suht koht kallis! Ja kauanko edes kestänee jos pari, kolme kertaa viikossa käyttää....

Vierailija
13/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole hinnalla pilattu.

Vierailija
14/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lorealin se jossa ensin pohjustetaan valkoisella ja sit musta päälle, tulee upeat ripset! olen kokeillu lancomen kaikki ja markettiripsarit ja toi on paras.

Vierailija
15/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkä hintainen?

ap

Vierailija
16/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä ajattelette tuon lisäpituuden tulevan?

Vierailija
17/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehdottomasti paras on tämä:

Yves Saint Laurent Mascara Volume Effet Faux Cils

se pesee mennen tullen muut, en enää muita käytäkään.

Vierailija
18/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin kaksipäistä "kuitu"ripsiväriä. Itselläni se valkoinen pidentää ripsiä n.2mm. Sitten musta päälle niin johan räpsyy.

Muita käyttämiäni merkkejä on Kanebo ja Lancome, mutta pituutta tulee kyllä parhaiten tuosta Lorealin pötköstä.

Vierailija
19/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Yves saint laurentin?

ap

Vierailija
20/22 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vanhempi Masterpiece ja uusi False Lash Effect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän