Minkä ikäisiä nämä posliinin kannattajat on?
Kommentit (99)
Minäkin tykkäisin, sellaisista naurettavan näköisistä.
Mistä päin olet?
Muuten, kätilötkin :) ja monet hoiturit .
...nuolen sieltä huulien välistä, ja siellä on aina ollut melkoisen liukasta ja karvatonta. Häpykumpu voi kyllä hieroskella, mutta ei se juuri nuolemaan houkuttele....
Onnellisia te, joille vahaus ja sokerointi sun muut sopivat, mutta pitäisikö tehdä kysely -luulenpa, että meitä herkkähipiäisiä on silti enemmän. Ole siinä sitten seksikäs, kun vahauksen/sokeroinnin jälkeen kuljetaan haarat levällään allergianäppyjen kanssa.
Oletko tosiaan kokeillut sokerointia? Omasta kokemuksesta tiedän, että se on paljon hellävaraisempi iholle kuin vahaus. Ei tule mitään näppylöitä eikä iho juuri edes punoita. Laita illalla vielä Bepantenia päälle. Hunaja kuulemma vielä sokeriakin hellempi. Ihan vaan vinkkinä jos kiinnostaa.
niin ei tule näppyjä eikä iho ärsyynny.
Olen mies ja 53v. Aina aika-ajoin täysin posliini kuten nytkin ytämittaa ollut 6kk.
Ja kesäkin saa kuulemma mennä nyt vaihteeksi näin vaimoni mielestä ja mikäs sen mukavampaa. Vaimo ei posliini.
.
Olen 4.n muksun äiti 42v. ja yhä posliini, kuten viimeiset 15v. lähes putkeen.
Karmean näköistä, kun äitee, mahdollisesti vielä löllömahainen ja löllöhäpykumpuinen on poslari.
M30
mutta eipä tuo ole seksihaluja vielä kummaltakaan vienyt. Mun pillu on posliini, mutta jätän eteen karvat ihan tarkoituksella. Eipähän tarvi kenenkään uimahallissa kytätä oonko posliini vai en.
ps. Sä olet varmaan muuten itse aivan täydellinen, vai?!?
Karmean näköistä, kun äitee, mahdollisesti vielä löllömahainen ja löllöhäpykumpuinen on poslari.
M30
M30
Eiköhän jokainen saa olla oma itsensä. Muutama liikakilo kylläkin on, mutta pillu on posliinina ja pysyykin.
niin herkkä iho, että tulee kamalia näppyjä alakerrastoon. Onneksi miehelle kelpaa karvallisenakin.... ;)
Mutta kyllä täys poslari jo parhaat päivänsä nähneellä naisella on kamalan näköistä. Joku joskus kuvaili osuvasti, että joillakin naisilla häpykumpu on kuin kilo jauhelihaa muovipussissa. Miettikää sellaista posliinia!
M30
ps. Sä olet varmaan muuten itse aivan täydellinen, vai?!?
Joku epäili, että odottavilla äideillä on muutakin tekemistä kuin ajella karvojaan... Tollo! Voin kertoa, että odottavilla äideillä ei ole kovin helppo rajailla karvojaan, joten vasta ekan raskauden myötä päälle kolmekymppisenä olen ruvennut posliiniksi. Aiemmin jätin kummun päälle tupsun, nyt en mahan takaa kykene ja on helpompi ajaa kaikki pois.
Joku epäili, että odottavilla äideillä on muutakin tekemistä kuin ajella karvojaan... Tollo! Voin kertoa, että odottavilla äideillä ei ole kovin helppo rajailla karvojaan, joten vasta ekan raskauden myötä päälle kolmekymppisenä olen ruvennut posliiniksi. Aiemmin jätin kummun päälle tupsun, nyt en mahan takaa kykene ja on helpompi ajaa kaikki pois.
On vaan helpompi ja mukavampi näin odotusaikanakin olla posliini. Odottaja 36v.
Olen puoliposliini Tupsulla, suusexi tuntuu nautinnolliselta ilman karvoja ja kait miehestäkin on mukavampi kun hampaanvälit ei ole täynnä karvoja.
kroppainen ja -tissinen 4 lasta imettänyt äiti:) Hyvin on kelvannut hieman itseäni nuoremmille miehilleni (siippa 5v nuorempi).
Ihan kalkkunaksi en viitsi vetää mutta jätän vain siistin kiitoradan. Sänki tulee nopeasti mutta joka toinen päivä höyläämällä pysyy hyvänä. Sokerointia tai vahausta haluaisin kokeilla mutta ujostuttaa?
Olen ollut karvaton 16-vuotiaasta saakka. En aio muuttaa tapojani tämän suhteen.
Hieman outo tuo "kannattajat-" termi..? Kuitenkin olen neljän muksun äiti 32v. Ja just tultiin anopin mökiltä saunomasta. Anoppi(52) edelleen uskolliseen tapaan myöskin posliini kuten itsekin olen.
Iäkkäämmällä naisella. Minua huvittaa nämä 50+ naiset, jotka näyttävät huippumalleilta vähintään, eikä kropassa jälkeäkään. Taitaa olla pientä itsekusetusta. Asun pk-seudulla ja olen uimahallin vakikäyttäjä ja valitettavasti en ole vielä koskaan sellaiseen naiseen törmännyt, josta tuo ikä ei tavalla tai toisella näkyisi, tai lasten synnyttäminen. Hei, mutta siinä ei mitään pahaa ole, kyllä silti voi olla kaunis, mutta ei 50+ enää nuori ja kiinteä ole -paitsi omissa fantasioissaan. Mutta hyvännäköinen ikäisekseen voi olla toki!
Olen 35v mies ja oman mulkkuni olen pitänyt sileänä armeijasta asti, eli kohta 20v. Ei ole kukaan nainen asiasta valittanut. Samaa vaadin kyllä naisiltanikin, hommat tyssää siihen paikkaan jos hameen alta paljastuu joku marjapensas!
En vaan voi sietää mitään karvoja naisella kaulasta alaspäin.
Etoo kyllä miehilläkin esim. hirveät haisevat kainalokarvat yms. Onneksi ei tarvitse heteromiehenä sellaisiin koskaan koskea!
posliini, koska miehet yleensä tykkää. ;) Tykkäävät nuolla mielummin karvatonta.
Ja on helpompi ajaa kokonaan pois, kuin jättää vähän.
Oon ylipainoinen, varattu, vähemmän uskollinen 41 v. ja varmaan naurettavan näköinen posliineineni. Ainakin omasta mielestä. ;)