Minkä ikäisiä nämä posliinin kannattajat on?
Kommentit (99)
Itse olen 40 + ja en ole eläissäni nähnyt kun 2 posliinia ja molemmat ovat alle 30 naisia.
mies, mutta vaimo ei halua useinkaan posliinia, koska sänki kutiaa. Enpä oikeastaan haluaisikaan enää nykyisin. Posliini on synnyttäneellä, rupsahtaneella naisella jopa naurettava näky.
mies, mutta vaimo ei halua useinkaan posliinia, koska sänki kutiaa. Enpä oikeastaan haluaisikaan enää nykyisin. Posliini on synnyttäneellä, rupsahtaneella naisella jopa naurettava näky.
Onkos synnyttänyt nainen rupsahtanut!!
Itselläni yleensä koko posliini tai pienen pieni tupsu. Olen 3:n muksun 38v. äippä
Jos kolme lasta on imettänyt, niin välillä paisuneet ja sitten kutistuneet tissit roikkuvat yleensä melkein vyötäröllä tai muuten vain kuin patalaput. Siihen kun lisätään pyylevä, läskinen häpykumpu ja roikkumaha, niin posliini "kruunaa" koko komeuden.
Itselläni yleensä koko posliini tai pienen pieni tupsu. Olen 3:n muksun 38v. äippä
Jos kolme lasta on imettänyt, niin välillä paisuneet ja sitten kutistuneet tissit roikkuvat yleensä melkein vyötäröllä tai muuten vain kuin patalaput. Siihen kun lisätään pyylevä, läskinen häpykumpu ja roikkumaha, niin posliini "kruunaa" koko komeuden.
höpö höpö !
Nainen tai mies ! voi olla rupsahtanut - oli lapsia tai ei.
Lapsettomilla se vain on epätodennäköisempää, siis tissien valahtaminen, raskausarvet ja venähtäny vatsanahka. Väitätkö muuta?
höpö höpö !
Lapsettomilla se vain on epätodennäköisempää, siis tissien valahtaminen, raskausarvet ja venähtäny vatsanahka. Väitätkö muuta?
höpö höpö !
Esim ylipaino rupsahduttaa kroppaa enemmän kuin mitkään raskaudet. Sinusta en tiedä, mutta itse ainakin tunnen valtavasti naisia ja miehiä, jotka ovat rupsahtaneita, vaikka eivät ole koskaan olleen raskaana. Esim miehilläkin voi olla raskausarpia eli ihon venymisestä tulleita arpia jopa enemmän kuin naisilla. Ei venähtänääseen vatsanahkaan todellakaan mitään raskautta tarvita.
Jos on timmi, on timmi luultavasti lapsien jälkeen. Jos on rupsahtaaksen, rupsahtaa vaikka ei koskaan raskaaksi tulisikaan. Ja rintojen koko se vaikuttaa siihen, riippuvatko ne vai ei. Ts DD, kyllä varppina riippuu lapsettomallakin, B, ei ole mitä riippua vaikka olisi viisi lasta.
käsitys, että melko nuoria ovat nämä posliinit. ......uimahallin siivooja..
Onneksi meidän kunnassa on jaettu tasapuolisesti siivoukset, eli naissiivoojat voivat käydä siivoamassa miestenpukuhuoneita ja vastaavasti miessiivoojat naisten pukuhuoneita, aukioloaikaan tietysti. Monessa kunnassa ei asia ole suinkaan näin hyvin, eli naisten pukuhuoneissa siivoaa jostain käsittämättömästä syystä ainoastaan naissiivoojat.
-10
minulla on kaksi lasta ja akateeminen koulutus. Ja olen posliini. Mutta mitä helvetin tekemistä noilla edellä mainituilla asioilla on toistensa kanssa?? Olen posliini, koska mieheni rakastaa nuolla sileää pillua ja tahdon sen hänelle suoda. Repikää siitä.
Siis ettei tarvi ajaa 2 kertaa päivässä?
Olen posliini, koska mieheni rakastaa nuolla sileää pillua ja tahdon sen hänelle suoda. Repikää siitä.
...kyllä minä ihan nais-ihminen olen. Ja kaikki karvat tallella.
Eiköhän posliini onnistu parhaiten sellaisilla naisilla, joilla muutenkin on erittäin pehmeä ja harva karvoitus, joka ei kunnolla kiharru. Uskon, että posliini on tällöin todella suloinen ja sileä.
Meillä tuuheakarvaisilla tilanne on päinvastainen - jos yritämme olla posliineja, muutumme vain siiliksi. En usko, että yksikään mies nauttii raapivasta alapäästä. Jos ei satu olemaan masokisti. Ja sitä paitsi tuuhea, siisti ja kihara alapää on ihan mukava kantaa mukanaan.
Siispä: "peace and respect"
Eiköhän posliini onnistu parhaiten sellaisilla naisilla, joilla muutenkin on erittäin pehmeä ja harva karvoitus, joka ei kunnolla kiharru. Uskon, että posliini on tällöin todella suloinen ja sileä.
Meillä tuuheakarvaisilla tilanne on päinvastainen - jos yritämme olla posliineja, muutumme vain siiliksi. En usko, että yksikään mies nauttii raapivasta alapäästä. Jos ei satu olemaan masokisti. Ja sitä paitsi tuuhea, siisti ja kihara alapää on ihan mukava kantaa mukanaan.
Siispä: "peace and respect"
Brassivahaus on keksitty juuri Brasiliassa, jossa on pääsääntöisesti näitä tuuheakarvaisia, suomalaisia paljon tummempia naisia. Tuskin siitä olisi tullut niin suosittua, jos siitä jäisi joku ikävä siili tai karsea ihottuma.
Onko todella niin, että näin harvat ovat kuulleet vahauksesta!? Uskomatonta. Itse olen ihan normi tummakarvainen nainen. Aiemmin vahasin, nykyisin sokeroin. Ei tule minkäänlaista siiliä eikä näppyä!
Onnellisia te, joille vahaus ja sokerointi sun muut sopivat, mutta pitäisikö tehdä kysely -luulenpa, että meitä herkkähipiäisiä on silti enemmän. Ole siinä sitten seksikäs, kun vahauksen/sokeroinnin jälkeen kuljetaan haarat levällään allergianäppyjen kanssa.
Onko todella niin, että näin harvat ovat kuulleet vahauksesta!? Uskomatonta. Itse olen ihan normi tummakarvainen nainen. Aiemmin vahasin, nykyisin sokeroin. Ei tule minkäänlaista siiliä eikä näppyä!
ettei sun vaimosi pidäitsestään ja kropastaan huolta lasten saannin jälkeen, mutta älä yleistä :) Roikkutissi plösöjä on niin naisissa kuin miehissäkin
Meitä itsestään huolehtivia on paljon, mutta eihän siihen koskaan kiinnitetä huomiota.
[
i]Jos kolme lasta on imettänyt, niin välillä paisuneet ja sitten kutistuneet tissit roikkuvat yleensä melkein vyötäröllä tai muuten vain kuin patalaput. Siihen kun lisätään pyylevä, läskinen häpykumpu ja roikkumaha, niin posliini "kruunaa" koko komeuden.
Olen (32v.) uimahallilla ja kuntosalilla töissä ja se posliinimuoti on myös varttuneimmilla naisilla. Viime aikoina keski-iän ylittäneet (40) on tämän muodin omaksuneet. Myös odottavat äidit ovat yleensä karvattomia.
Itse olen mielummin posliini, mutta myös viivat, tupsut yms on kokeiltu.
...minä olen maalta, kehä kolmosen ulkopuolelta,,ja harvoin on näkynyt kypsempää posliini naista... Tietoa ei ole, mutta eiköhän odottavilla äideillä yleensä ole paljon oleellisempaa tekemistä kuin karvojen ajelu ?????
Olisiko niin, että yhteiskunnallinen asema selittää enemmän kuin ikä. Monet 50 naiset ovat posliineja, joten sen kannattajia.
Mitenkä pitäisi olla ?