Mua ärsyttää, että mieheni puhe muuttuu epäselväksi jo parin oluen jälkeen ja sitä
jatkuu koko ilta. En mä halua seksiäkään sössöttäjän kanssa. Nyt se kuorsaa kuin poni.
Kommentit (4)
viettää romanttisia iltahetkiä yhdessä. En halua sen oudon vieraan olutmiehen kanssa mitään. Ei mua muutama kalja haittaiis, jos miehen persoona ei muuttuisi. Hänestä ei todellakaan tule iloinen ja puhelias vaan väsynyt ja rasittava. Miksi miehen pitää tehdä juuri se, mistä minä takuuvarmasti ärsyynnyn, ja yrittää sitten lähentyä romanttisesti? Miksei se opi? AP
Väsynyt ja hönöinen ovat eri tiloja.
Multa menee heti fiilikset edes keskustella mieheni kanssa, kun hän on ottanut pari olutta. Se sammaltaminen on vaan niin ällöttävää. Tosin meillä on käynyt niin, että mies väittää kiven kovaan juoneensa vaan pari olutta, muttta sitten on paljastunut, että hän on käynyt salaa myös naukkailemassa jotain kirkastakin... Taitaa asua yks alkoholistin alku meillä...
paitsi että mies ei vielä nuku.
Enkä tiedä, onko mieheni vain poikkeuksellisen rasittava vai onko oma ärsytyskynnykseni liian matala. Joka tapauksessa pystyn miehen puheesta arvaamaan, onko hän juonut kaksi, kolme vai neljä kaljaa.
Lisäksi mieheni jutut muuttuvat tosi oudoiksi ja hän vetäytyy omiin sfääreihinsä. Ei voi mitään, välillä vituttaa.